MotoNews.pl
  

Zaworek cofania paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
orientuje sie ktos jaka jest srednica wezyka bo chce zamowic sobie taki zaworek jak ten ale nie wiem jaka srednica ma byc



zaworek cofania paliwa
  
 
mam pytanie ...po co Ci zaworek zwrotny do silnika benzynowego ,zaworki zakłada sie do diesla
  
 
A benzyniak tego nie ma ? bo mi sie ewidentnie paliwo cofa. zakrece kluczykiem chodzby na moment to za drugim razem na dotyk pali. a za pierwszym to moge krecic i krecic... zreszta sprawdzalem to na przezroczystym wezyku i sie cofa.
  
 
Ja bym radził koledze poszukac najpierw przyczyn. Swoją droga może być kilka które spowodują taki efekt naprzykład przedostająca sie woda z uszczelki pod głowicą która zbiera sie wieczorem a rano utrudnia odpalanie, może to być regulator ciśnienia paliwa, może przytarta pompa paliwa etc.
  
 
tylko ze u mnie problem odpalania jest jak samochod postoi troszke na dworze( tak z pare godzin ). Problemu nie ma jak jest pochylony ku przodzowi, ale jak stoi na pochylony do tylu to zawsze po paru minutach od zgaszenia jest ten problem.
  
 
a tam nie powinno sie robic podcisnienie ktore by blokowalo cofanie? moze jakas dziurka na wezyku albo cus?
  
 
ale jakby byla dziurka to by wyciakalo. a ja nie mam zadnych wyciekow...
  
 
Jak jest podcisnienie, to nic nie wycieka, tylko zasysane jest powietrze. A paliwo splywa do baku, bo nie ma sily podcisnienia, ktora przytrzymuje je gdzie trzeba. Paliwo sie cofnelo, zostalo powietrze wiec nie ma co wyciekac.
  
 
dokladnie... moze ci lapac powietrze ale moze nie wyciekac... to po pierwsze...

a co do wyciekow... sprawdzales na wlaczonej pompie? bo sama benzyna szybko paruje wiec zaciekow nie zauwazysz

sproboj moze poruszac przewodami paliwowymi na wlaczonej pompie...