Cieknący zbiornik paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem ze zbiornikiem w swojej omie 3.0 sedan,
zastanawiam sie nad zakupem nowego zbiornika,
ale doszukałem się zamienników w przystepnej cenie

zbiornik paliwa

ciekałe czy są zbiorniki GM, i jaka jest trwałość zamiennika w stosunku do orginału
  
 
Myślę że trwałość nawet zamiennika to co najmniej 5 lat
Możesz jeszcze pokombinować i wsadzić zbiornik z B - jest plastikowy
  
 
Mam już takie dwa (jeden czeka na lotka) ale nie z tej firmy (chyba) aba wykonane w kanadzie. Tyle że ja w zime jexdzic nie bedę.
Wyglądają solidnie.
  
 
to jest myśl
a ile ma litrów?
  
 
Tyle co w A - 75 chyba
  
 
Cytat:
2007-05-28 15:44:30, dan-cnc pisze:
mam problem ze zbiornikiem w swojej omie 3.0 sedan, zastanawiam sie nad zakupem nowego zbiornika, ale doszukałem się zamienników w przystepnej cenie zbiornik paliwa ciekałe czy są zbiorniki GM, i jaka jest trwałość zamiennika w stosunku do orginału


ja w mojej omie caravan 2.0 16v mialem takie cos ze ze starosci uszkodzily sie krućce od przewodow paliwowych w pokrywie pompy paliwa i taka pokrywka jakies 120zl mnie przyszla
  
 
u mnie cieknie chyba na łączeniu w połowie wysokości zbiornika,
mam naciek na tylnum prawym rogu
nowy zbiornik GM to koszt około 1700zł.
  
 
Cytat:
2007-05-28 16:59:46, dan-cnc pisze:
u mnie cieknie chyba na łączeniu w połowie wysokości zbiornika, mam naciek na tylnum prawym rogu nowy zbiornik GM to koszt około 1700zł.



Kup zamiennik, bo jak widać oryginał to kibel (mi też ciekł i wielu innym cieknie). Pomijając fakt, że oryginał to ~1/2 wartosci auta, to podejżewam że zamiennik wcale nie będzie gorszy, jak nie lepszy (gdyż zbiornik te są prdukowane aktualnie, a nie 20 lat temu - może używają lepszych materiałów i techniki).

Pozdr.
  
 
zamienniki produkowane przez "rzemiosło", to szajs. Chyba że będziesz lał pod korek non stop, to może trochę wytrzyma. Do A carawan podchodzi chyba z Rekorda, no i plastik z Beeee i to jest strzał w 10tkę
  
 
ciekawe jak będzie pasowała pompa, węże do paliwa do zbiornika z "B"??
może ktoś robił już taki przeszczep
  
 
omegolot, co to znaczy trochę ?
Kupiłem taki zbiornik i raczej problemów nie mam,
Poza tym że walnąłem go bitexem 3x.

  
 
czyli co? kupować "rzemiosło" i lać spokojnie? czy uważać aby po desce nie poszło?
  
 
Zbiornik skoroduje od wewnątrz, para wodna osiada na ścianach zbiornika i w przypadku gdy jest wykonany z marnej blachy momentalnie szlag go trafi. Ratunkiem jest lanie wachy do pełca. Zaleca się również tak tankować w okresie zimowym.



Ja robiłem i wielu innych. Mam plastik z Bee.
  
 
Cytat:
Ja robiłem i wielu innych. Mam plastik z Bee.



może coś więcej o przeszczepie,
czy wystarszy tylko zbiornik, czy jakieś inne graty są potrzebne?
  
 
Proszę ::

Dotyczy Carawana; należy zamontować pompę paliwa w zbiorniku, ja miałem zawnętrzną, doprowadzić przewody paliwowe (są za krótkie) Podpiąć wiązkę elektryczna , dosztukować szelki mocujące (po 5 cm wydłużyć przez wspawanie blachy) i zmontować. Rezystancja pomiaru paliwa w Bee nie jest kompatybilna z zasięgiem na BC, pokazuje nieprawidłowo. Ja to olałem (mam Gasss).


Dodatkowe atrakcje: brak wizjera w podłodze A do dostępu do "kapsla" zbiornika. Mina listonosza taszczącego zbiornik od Mariosa.....
aaa, jeszcze kupno sitka pompy Bee w aso 32zł


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-05-28 20:20:09 ]
  
 
Mi też cieknie jak zaleje po korek,a jak ze 2-3 litry mniej to przestaje.
Przydałoby się to naprawić,ale czasu nie ma,jeździc muszę no a gassu nie mam.
  
 
Ja mam to samo, wiec nie zalewam wiecej jak 50l, no chyba ze jade w trase dalsza to zaleje do pelna, bo i tak zaraz spale
  
 
Cytat:
2007-05-28 20:51:38, SEBA-OMEGA pisze:
Mi też cieknie jak zaleje po korek,a jak ze 2-3 litry mniej to przestaje.



No to może nie zbiornik a rura wlotowa ci cieknie - nie wyciągaj bańki tylko zdemontuj i wymień wlot pod korek - wkońcu to kawał gumowej rury
  
 
PO wymianie dwóch zbiorników, leje zawsze pod korek.
Ale plastik by sie przydał.
  
 
wracam do wątku
na razie nie miałem czasu zabawy ze zbiornikiem plastykowym i na alegro kupiłem jakiś niby duński zbiornik 75 L. za 260 zł.
po rozmowie ze sprzedającym o trwałość zbiornika, poradził mi go pomalować farbą do podwozi
mam pytanie odnośnie demontaży i wymiany zbiornika, co warto posiadać (części do wymiany, klucze jakieś specjalne, niespodzianki) żeby mnie nic nie zaskoczyło i poszło wszystko sprawnia