Pilnie potrzebuje parametry wałkó5 555 i 757 kałuży

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pilnie potrzebuje parametry wałkó5 555 i 757 kałuży, jeżeli ktoś posiada bardzo prosze o przesłanie, sprawa gardłowa
  
 
Wałek 555:
Kąty otwarcia i zamkniecia zaworow:
Ssanie:otwarcie 41 st. zamknięcie 61 st.
Wydech :ot.72 st. zam.30 st.
Czas otwarcia ssace/wydech:282 st. wznios krzywki:7,8mm
Am odnośnie 757 hm to wiesz to jest podobno bardzo wysoki wałek ale bardzo i nikt nie ma ich danych a jak cosik to dzwoń do Kałużastego i Ci powie. Pozdrawiam, a tak między nami to przygotowanie silnika na tym wałku 8000 zł a żywotność 1000km to max. Pozdrawiam....polecam już 656 albo 585 cosik z rodziny trzech piątek albo 565 ale to już inna historia...hehe i tak zaraz ktoś mnie pewnie zryczy....i doesn't matter...
  
 
ale Dzidas potrzebuje wałek do silnika który może wytrzymać ok.200km
waże jest tylko jedno: PAŁER
  
 
To nie problem bo zapodajesz W760 od Świątka nawet i 200km zrobisz i do remontu, a jak taki wałek chcesz to polecam mu 656, jest podobno bardzo hardcore albo inny, a 757 no cóż pod ten wałek dobrać wszystko to respect, wiem że do 10mm planują pod niego głowice a reszta odelżona i poprawiona na max jak mówił Chojnacki od 656 dać sobie spokój bo on nawet się nie podejmie przygotowania....ale już nic nie mówie....pozdro
  
 
dzieki

generalnie 555 i 757 są najbardziej sprawdzone w rallycrossie
(przynajmniej mi najlepiej leżą)

problem jest w ustawieniu ich na rozrządzie, ale po wielu trudach efekty są nie złe

pozdro
  
 
a ma ktoś numer do Kałuży?

bo te ogólno dostępne nie działaja