MotoNews.pl
  

Polski Fiat 125p 1978r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiony w połowie 2001r od kolegi kolegi za zawrotną kwotę 95zł w bardzo dobrym stanie blacharskim.Silnik 1.5 kolor L-76(zieleń groszkowa).Przez przypadek trafiają w moje ręce zderzaki z kłami i tylne lampy od klasyka po krótkim namyśle trafiają do mojego fiata.Od tego momentu zapadła decyzja przeróbka na klasyka.Pojawia sie chromowana atrapa zostaje wspawana klasykowa deska.Przpadkowo na programie Kino Polska oglądam film pt."Motodrama" i już wiem jak mój fiat będzie wyglądał.Zaczyna sie upodabnianie i oklejanie aby wyglądał jak ten z filmu.Mijają kolejne lata i dopiero w tym roku zostają przerobione wloty na słupkach i przednie błotniki.Pod maskę trafiło serce z Fiata 132 1.6 dohc +skrzynia biegów z Fiata 124s.Obecnie mój kant nie wygląda zbyt atrakcyjnie jak widać przechodzi remont bez przerywania jazdy,ale nie wyobrażam sobie żebym mógł jezdzić innym autem niż Fiatem.Słuzy mi dzielnie do codziennej jazdy.Na przyszły rok planuję dokończyć blacharkę i polakierować wóz prawdopodobnie na biało lub zostanę przy groszku.









  
 
Jak fajnie - już dawno temu widziałem to auto na jakichś fotkach w necie i wreszcie mogę je obejrzeć dokładniej. Bardzo ładnie wygląda. Fajne to połączenie deski starego typu z konsolą i półkami MRa. Przewidujesz gdzieś miejsce na radio? Od czego te wskaźniki? Jaki masz rozmiar opon?
  
 
Zaj...y. Cały urok własnie w jego wyglądzie, klasyk uzywany jako normalny samochód a nie wymuskany i wychuchany. I tak byc powinno.
  
 
Miejsce na radio jak najbardziej na półce po prawej stronie na zdjęciu niewidoczne Zegary prosto ze skody i zegarek VDO. Opony przód 185/55r14 tył 185/60r14 na lato poszerzane stalówki 13.
  
 
Masz skrzynię std IV?
Dzwiny patent z termostatem - po co? Nowy do DOHC kosztuje 60zł. Uciachany filtr powietrza doskonale zasysa gorące powietrze zamiast zimnego. Dlaczego akumulator jest w reklamówce?
Z przerabianiem na klasyka jestem na nie - od razu widać nieklasykowy pas tylny, przedni, o wnętrzu nie wspominając...
Powstał kundelek, jednak jesli Tobie się podoba to najwazniejsze i nie przejmuj sie moją stękaniną

  
 
Skrzynia V Fiat 124.Patent z termostatem to jeszcze pozostałość po starym właścicielu 132 z której pochodzi silnik ale na razie działa(Mam nowy do dohca 89zł tylko brak czasu na montaż i małe braki w wężach do niego) Samo uciachanie filtra owszem nic nie daje ale w połączeniu z modyfikacjami układu dolotowego i wydechowego daje i to bardzo dużo.Akumlator w reklamówce? sam niewiem po co
  
 
Cytat:
2007-12-03 20:28:44, OBI pisze:
1) Skrzynia V Fiat 124.
2) Samo uciachanie filtra owszem nic nie daje ale w połączeniu z modyfikacjami układu dolotowego i wydechowego daje i to bardzo dużo.


Nad skrzyniajest jakaś nadstawka na tunel? Bo sam wybierak jest chyba jak argentowski. (cosw stylu)
2) Takie filt powoduje tylko to ze silnik zasysa saunę i łapie muła. W jednostce objętości jest mniej tlenu i przez to silnik ma mniej efektywnej mieszanki w cylindrach. A modyfikacje układu dolotowego i wydechowego są modyfikacjami i nie poprawiają tego co sie zrobiło pieprząc puszkę filtra.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."