Wysokie obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z obrotami silnika, jak sie zagrzeje to po prostu nie spada z obrotów, albo jak stoje na skrzyzowaniu a moj ess ma "luz" to tez swiruje i sam wychodzi na wysokie obroty...bylem juz u kilku pseudo-mechaniów ale to byly chwilowe wyjscia z sytuacji..jeden doradzl mi zeby odlączyc 1 małą kostke, niby jest wszystko oki ale moj ess wogóle nie ma mocy...krokowiec i przepsutnica jest czysta! co z tym zrobic? prosze o pomoc, model mk7, 1.3
  
 
reset kompa robiłeś?
możliwe, że gdzieć possysa powietrze. A układ wydechowy i sondę lambda masz ok? Filtr powietrza czysty?

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2007-06-18 15:37:05 ]
  
 
ale chyba temat był poruszany, więc polecam wyszukiwarkę
  
 
filtr mam czysty i reszte tez sprawdzilem...ale kompa nie resetowałem.myslisz ze to moze byc to?
  
 
na pewno nie zaszkodzi (zwłaszcza jak grzebałeś przy elektryce).
A jak zgasisz ciepłego i odpalisz, to też ma wysokie, czy dopiero jak dasz po obrotach?
  
 
jak zgasze i odpale to od razu łapie wysokie obroty..wrzuce mu 1 to na moment spadnie ale potem od razu świruje..
  
 
kwokowy na 100% podmien z kims kto ma sprawny..
  
 
mam obecnie to samo w 1,6 po resecie ( dodam że było ok do momentu zresetowania !!!!!! sie ustawień kompa poprzez rozładowanie)
post o padzie auku przy nadmuchu na 3 i radiu na moc że drgały
lusterka)
- dalej łudzić sie ze nałapał błędów czy coś wymiaeniać - krokowiec ma rok !!! - motorcraft ze sklepu www.ford.sklep.pl
np to krokowiec
sorki dla kolegi slawasa :peace:
wiec nie sądzę co by to on - a może być u mnie przyczyną czujnik położenia przepustnicy ??? czy predkości ( nie jestem pewien VSS?)
obroty trzymają sie na znacznym poziomie - nie chce (auto) raczej hamować silnikiem .
objawy na lpg i na bp takie same - dopiero jak zahamuje auto do zera to obrotki po ok 10 sek utrzymają zadaną dla biegu jałowego prędkość
w czym rzecz ??
prosze o nie odsyłanie do wyszukiwarki w stylu "to już było " itp - raczej o link - (sam sie na to złoszczę jednak uważam , że na forum w tematach jest taki nieporządek że ......
swoją drogą sam zaśmiecam wtykając 1,6 do 1,3 )
jednak ... POMOCY
ps mało pali
  
 
To mogą być objawy zasysania ''lewego'' powietrza(miałem podobny przypadek,okazało się -uszczelka),ale szukanie na chybił trafił jest moim zdaniem bez sensu i lepiej się udać do jakiegos przyzwoitego diagnosty,bo inaczej można pół samochodu "przeorać'' bez efektu.
  
 
a która uszczelka ???
u mnie czasami tez sie zawieszą na 1200obr/min, al epo kilku chwilach schodzą, no i na wolnych telepie autem a trzyma 900obr/min, wiec chyba jakiś przedmuch ?
  
 
dodam że silnik na wolnych obrotach też telepie autem -znaczy nie równa praca - i fakt możliwe że to coś z zasysem
pogmeram - posprawdzam
  
 
Dokładnie nie powiem jaka to uszczelka ,bo to było dosyć dawno(i nie w escorcie tylko w renault19,o ile pamiętam gdzieś przy kolektorze) poza tym to właśnie mi stwierdził diagnosta,ale objawy były takie ,że mi rosły bez powodu nagle obroty do 1300-1400.Dodam,że większość stawiała na krokowy co okazało się nieprawdą.
  
 
ważne są wszystkie uszczelki od przepustnicy do bloku (czyli przepustnicy, krokowca, czujników, kolektora ssącego i łącznika oraz wtrysków).
  
 
dziś jak mi sie skończył LPG to wracałem na PB i zauważyłem ze jak naciskam sprzreglo to mam obroty 2000 dopiero po jakimś czasie schodza do wolnych
  
 
Powiem tak, u mnie bylo to samo i po miesiecznych bojach okazalo sie ze to krokowiec. Wymienilem go na oryginal i tez przez pewien czas byla lipa i dopiero po wykasowaniu bledow w kompie wszystko dzialo ok.

W czasie kiedy byl uszkodzony krowkoiwec jezdzilem z nim odlaczonym (wylaczylem po prostu wtyczke z niego) i problem znikl calkowice, co prawda problem pojawial sie jak silnik byl zimny ale chodzil bomba i nie wieszaly sie obroty.

Ja bym zaczal od odlaczenia krokowaca i sprawdzeniu czy dalej obroty beda sie wieszac, na moj gust to powinno troche rozjasnic sytucje - moge sie oczywiscie mylic ...
  
 
u mnie na zimnym jak mam odłączony krokowiec to obroty są 400-500 i chce zgasnąć, a czy krokowiec może powodować że na wolnych (900) auto nierówno chodzi ?
wykasować błędy ? tylko podobno w MKVII nie da sie tak porostu przez reset kompa bo nowsze kompy są ?!