Jakbyś trochę wysilił paluszki i oczęta to na pewno znalazłbyś w archiwum masę wiadomości. Trudno w Twoim przypadku coś doradzać, bo trzeba dokładnie po kolei sprawdzić całą instalację. Może być tak, że skoro elektrozawór nie zamyka gazu to i zawór/przekaźnik/emulator wtrysku też nie działa jak powinien (np. może podawać oba paliwa na raz). Na początek sprawdź wszystkie połączenia szczególnie "masy", to najczęstsza przyczyna podobnych problemów. Sprawdź też masę silnika i karoserii. Potem napięcie ładowania (może regulator napięcia powiedział papa). Następnie standard: świece, kable, kopułka, palec. Sprawdź przewód podający impulsy do sterownika LPG (oczywiście nie napisałeś jaki to sterownik ani jakie autko, ani nawet która generacja, a zgadywać nam się nie chce

). Problemy z elektrozaworem mogą być przyczyną szarpania. Ale problem z rozpędzeniem autka to raczej kwestia regulacji lub doboru komponentów.