Ocena silnika 1,8TD z przebiegiem 200 tys.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mogę kupić Essiego 1,8TD 1998, przebieg udokumentowany 200 tys. Autko ma 9 lat, było regularnie serwisowane. Cena to 6800+opłaty. Jak myślicie warto, wersja 3-drzwiowa, bogato wyposażony. Czy dla tego silnika ten przebieg to dużo cy mało?

Jak oceniacie tę jednostkę napędową, co tu może "klęknąć" poważnego na takim przebiegu?
  
 
kleknac moga wtryski.......... pozatym nic no chyba ze na OO i OR bylo duzo jezdzone.

mi przy 290tys oleju nie pali wiec tobie tez nie powinien..


ps. chodza pogloski ze td sie szybciej zuzywa niz d
  
 
sprawdz turbine, bo niewłasciwie aksploatowana moze kleknac
  
 
Na co zwracać uwagę oglądając dieselka. Zawsze jeździłem benzynką, np. jak będzie dymił zdrowy diesel? Doradzi ktoś?

  
 
Jak sprawdzić turbinę, tu chyba tylko warsztat.
  
 
miałem kiedys Astre 93 r. 1,7 Tdi z intercoolerem , fajne autko , dieselek na turbinie fajnie chodzi , mało pali , tnz około 6-7 litrow ropy, jesli chodzi o spaliny to moje nie miały żadnej dziwnej barwy... tylko po odpaleniu troche bardziej jakby zgęstniałe...

Polecam silniczek Tdi... oszczedny i dynamiczny
  
 
witam mysle ze warto gdyz 200 tys to nic na diselka moj ma 300 tys i pali na dotyk oleju nie bierze malo pali okolo 6 litrow mam kombi 94 rok taki akurat do pracy budowlanej duzo jezdze od marca tego roku zrobil juz 25 tys km i oki tylo rozrusznik klekl i miska olejoiwa zostala uszkodzona od kamienia i olej wylecial i po jezdzie bylo pozdro
  
 
Koledzy już podali co warto sprawdzić.
Ja bym jeszcze dodał od siebie. Pojeździj autem troche, rozgrzej go. Potem zgaś i niech postoi z 15 minut, odpal, pare minut niech pochodzi, znów zgaś i spróbuj go potem po kwadransie znów odpalić. Pokaże ci to m.in. np. stan rozrusznika, czy przypadkiem gdzies powietrza nie bierze lewego, czy paliwo się gdzieś nie cofa i takie duperelki. Będziesz widział po każdym odpaleniu jak odpala, jak się zachowuje silnik po odpaleniu.
  
 
A cena, po opłatach to będzie w zaokrągleniu jakieś 8500 tys. Za taką cenę to chyba nie ma wiele aut w dieslu wartych uwagi. Jak myślicie?
  
 
Dzięki Arek z Rybnika, na pewno spróbuję tego patentu.
  
 
Heh, ja kupiłem ten silnik z tym przebiegiem (podobno ) za 5,5 tys. i generalnie nie narzekam. Ale właśnie takie pare pierdółek musze zrobić, które wcześniej nie sprawdziłem, dlatego radze z własnego doświadczenia. Podejrzewam, że za 8,5 tys. to powinien być conajmniej poprawny egzemplarz, ale sprawdzić powinieneś.

[ wiadomość edytowana przez: AREK_Rybnik dnia 2007-07-15 00:29:13 ]
  
 
Kiedyś w przypływie mocy twórczych urodziłem coś takiego
Zakup 1.8TD by ford