| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2007-07-11 22:07:47 Panowie mam tylko takie krótkie pytanie czy w grupie A malany sa dopuszczone z lekkimi klapami oraz czy jest dopuszczony rozwiert silnika czy silnik musi miec seryjna pojemnosc ?? nie moge sie tego jakos nigdzie doczytac :/ jak by ktos wiedzial i podzielil sie wiedza ze mna bylbym wdzieczny
pozdrowka |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-07-11 22:35:53 lakkie klapy na bank nie, a rozwiert to chyba max 662 |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2007-07-11 22:35:58 Cos kiepsko z czytaniem u Ciebie albo to lenistwo... 3 szlif tylko i zadnych laminatow. Obejrzyj sobie jakiegos malca na dowolnej eliminacji PPZM. |
Kuner Raszyn / Wawa | 2007-07-12 11:31:45 Pada pytanie czy komus bedzie sie chciało rozbierac silnik malucha który zazwyczaj jedzie sam albo maks dwa |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2007-07-14 23:33:20 Takie szybkie pytanie mam - kiedys, o ile kojarze dobrze, smigal w GSMP czerwony malec, EL, Gwiazda sie koles chyba nazywal - nie wie moze ktos czy on startowal w HS'sie? Chodzi mi poprostu czy EL'em mozna w gorach pojechac bo regulamin HS jasno mowi, ze do 92r. w krajach europy srodkowej.... chyba, ze w E1 lub A/N?
[ wiadomość edytowana przez: pawu81 dnia 2007-07-14 23:33:46 ] |
Amper 126p x2 Kraków | 2007-07-15 14:35:01 Elegant nigdy nie mial homologacji, więc może jeżdzić tylko w grupie E1. |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2007-07-15 15:45:46 Czyli w praktyce do 1150 - grunt, ze sie da bo wlasnie widze, ze w tym sezonie taki goral juz jeden jechal Lepsze to niz nic. |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2007-07-15 18:59:13 Ale z tego co kojaze da sie startowac elegantem w HS tylko trzeba zrobic taki myk ze niby jest przekladka samej budy i tak to zarejestrowac wtedy w papierach masz np.86 rok produkcji ![]() |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2007-07-15 19:47:53 a konkretnie? |
TomcatT4 CCS/Xsara II/Impreza ... Wrocław/Warszawa | 2007-07-15 19:53:38 Startowąl w HS. Sądze, że po porstu nikt mu nie robił problemów, że to EL a nie FL (ostatnie rozszerzeie homologaci do malucha dotyczyło właśnie nowej budy FLa i deski rozdzelczej o ile dobrze pamiętam) po to aby w ogóle wystartował. Chociaż buda ELa od budy z roczika ' 78 w aucie moejgo brata (wąskie błotniki z prdzodu) była lżejsza troszkę (uwzględniając kltakę itd).
Gdyby aż tak bardzo się czepiali to oba polonezy jadące w tym roku w Sopocie nie powinny wystatować w swojej klasie - oa zbudowane na bazie szerokiego caro (mimo iż z zewnątrz borki to plastikowe podszybie, szeroki zawias i nowa decha są). Ale jak jest teraz patrzą na ELa w HS to nie wiem. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-07-15 19:55:58 buda elegant a papiery fl |
Amper 126p x2 Kraków | 2007-07-15 23:04:27 Zmiana papierów nic nie da, ponieważ auto ma byc zgodne ze zdjeciami w homologacji. nadwozie eleganta jednak troche sie różni od fl. wiem ze to tylko kosmetyka, ale takie są przepisy. |
kropekrallyteam Subaru 126p Wola Filipowska | 2007-07-21 17:27:03 elegantem jezdził kiedyś kopi w górach i nawet w pzm tak więc to zależy od konkurencji czy mu nie dadzą protestu a Agr. to żależy co chcesz wiedzieć o tym to ci powiem
|