Obspawanie budy w cabrio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!!
chce dac swoje cabrio do obspawania moze ktos juz to robili wie na ktore miejsca zwrocic szczegolna uwage?no i wogole czy warto?
pozdrawiam
  
 
a po co chcesz je obspawac?

ej mam bana i moge pisac

[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-07-16 16:08:41 ]
  
 
wiadomo gleba robi swoje i nie chce zeby mi sie buda rozkraczyla czy mzoe tylko rozporki wystarcza??


[ wiadomość edytowana przez: szafa dnia 2007-07-16 16:11:23 ]
  
 
to zalezy, jesli buda jest przegnita to nic jej nie pomoze poza blacharzem. rozporki mozesz zamontowac, a obspawanie budy to nie jest taka prosta sprawa i jak ktos Ci to spartoli to obroci sie przeciwko Tobie. pamietaj,ze spawana blacha chocbys nie wiem jakimi hiendowymi zabezpieczeniami ja 'przelecial' i tak zgnije duzo szybciej niz nienaruszona. spawac najlepiej z obydwu stron (mozna tez z 1 w miejscach trudno dostepnych),spawa sie spawem ciaglym ale przerywanym czyli np spaw ciagly 2cm pozniej 1,5cm przerwy. pamietaj zeby strona awersu i rewersu nie byla spawana w tych samych miejscach bo mozesz przegrzac blache. do zabezpieczenia uzyj podkladu reaktywnego. (choc najlepiej byloby to ocynowac). generalnie temat dosc szerok inajlepiej jakbys zlecil to komus,kto zajmuje sie przygotowywaniem aut do jakiegos hardcoru, bo trzeba tez wiedziec w ktorym aucie ktore miejsca obspawac, przeciez nie chodzi o to,zeby wladowac 80kg blachy w auto, tylko zeby zrobic to profi, mozliwie najmniej inwazyjnie.


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-07-16 16:23:13 ]
  
 
buda jest przegnmita tylko pod akumulatorem tak jest zdrowa!! a na ktore miejsca zwrocic uwage? wiadomo mocowania amortyzatorow i co jeszcze?
  
 
Cytat:
2007-07-16 16:20:35, szafa pisze:
buda jest przegnmita tylko pod akumulatorem tak jest zdrowa!! a na ktore miejsca zwrocic uwage? wiadomo mocowania amortyzatorow i co jeszcze?



skoro buda jest zdrowa to po chcesz ja spawac? szykujesz cabrio pod KJS czy jak? nie widze sensu w przypadku zdrowej blachy normalnie eksploatowanej, wydasz kase a efektu nie odczujesz. to juz lepiej wyrzezbic sobie 4 rozpoki przod gora dol tyl gora dol i to wszystko.
  
 
auto sluzy tylko do jazdy rekreacyjnej :p dlatego zpytalem no to nic czeba zaczac szukac rozporek dzieki za odp...
  
 
niestey z dostepnoscia rozporek do essa jest problem, bo ja poza przednia gorna i sporadycznie tylna gorna innych nie widzialem
dolne bedziesz musial sobie wyspawac, nie jest to klopotliwe na szczescie - ja mam tez tylna gorna pospawana na stale i jest oka
  
 
kolega maciek dobrze pisze-do twardego zawieszenia na codzien rozpórki wystarczą -ewentualnie dodatkowa blacha w miejscach mocowań zawieszenia-obspawanie tylko do sportu bo to naprawde mnóstwo pracy zeby to miało ręce i nogi.