"uciecie" pokrywy termostatu na lato

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Słuchajcie, co sądzicie o tej przeróbce na okres letni? Czy warto do jazdy po mieście, bądź do wypadów 60km za miasto?
A co sądzicie o wyciąciu w klapie otworu jaki ma porthos w profilu...
Za wszelkie sugestie - dziękuje.
  
 
jeśli silnik rzeczywiście ci się grzeje, to jak najbardziej dobry pomysł /w przeciwnym wypadku przyniesie więcej szkód niż korzyści - będziesz dłużej jeździł na niedogrzanym silniku/. ja tak jeżdżę, ale niedawno stwierdziłem, że znacznie wzrosła temperatura w komorze silnika (tj. organoleptycznie ), więc przydałoby się jakoś usprawnić usuwanie ciepłego powietrza z komory /np przez taki otwór jak ma porthos, tyle, że do klasyka to lekko nie pasi /
  
 
mogę was prosić o fotki jak macie wycięte te obudowy termostatu jak bardzo w głąb?
  
 
ja mam tak i śmigam tak już długi czas, nawet zimą a jak sie zakąbinuje to i ciepło będzie w środku, plusem tego jest że nie dmucha na gorący tłumik, a wylatuje raczej górą, szczególnie ze u mnie jeden wlot jest wolny po prawej
  
 
A jakby tak to ciepłe powietrze wyprowadzić do prawej kratki. Ja planuję wyciąć tą blachę nad silnikiem i rurę założyć do lewej kratki, a z termostatu kolejnym przewodem wyprowadzić ciepłe powietrze do prawej kratki. Co wy na to?

[ wiadomość edytowana przez: robercik126 dnia 2007-07-20 23:11:13 ]
  
 
nie ma co tak zawijac.
Przy takim wycieciu jak Try3ek ma powietrze wylatuje przez wyloty w klapie i jest git.

ps. zawsze mozna klape uchylic
  
 
a jaki lansik wtedy
  
 
na klubowej stronie jest opisane że odchylenie klapy pogarsza chłodzenie na trasie, w mieście przy małych prędkościach pewnie sie sprawdza
  
 
Cytat:
2007-07-21 19:10:34, Try3ek pisze:
na klubowej stronie jest opisane że odchylenie klapy pogarsza chłodzenie na trasie, w mieście przy małych prędkościach pewnie sie sprawdza



Podobno odchylenie klapy pomaga w chłodzeniu np. na postoju bo w czasie jazdy struga powietrza spływająca z dachu nie pozwala na wydostanie sie nagrzanego powietrza z komory silnika niejako wpychając je z powrotem. Myśle że przy bardzo niewielkich prędkościach w mieście np. w czasie poruszania się w korku otwarcie klapy mogłoby troche pomóc ...ale niesprawdzałem
  
 
Cytat:
2007-07-20 23:10:15, robercik126 pisze:
A jakby tak to ciepłe powietrze wyprowadzić do prawej kratki. Ja planuję wyciąć tą blachę nad silnikiem i rurę założyć do lewej kratki, a z termostatu kolejnym przewodem wyprowadzić ciepłe powietrze do prawej kratki. Co wy na to? [ wiadomość edytowana przez: robercik126 dnia 2007-07-20 23:11:13 ]


przerabialem patent, prawie zajechalem silnik dzieki temu, nie polecam