Jak można założyć nowe sterowanie centralnym zamkiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Centralny zamek sterowany pilotem.


Na początku przestał działać jeden pilot - świeci przy naciskaniu ale nie ma odzewu - poźniej takie same objawy przechodził drugi az alarm i centralny przestał reagować na pilota. W tym drugim przypadku nie mam pewności czy to pilot czy coś w układzie radiowo-centralnym bo nie mam sprawnego drugiego pilota.
Działa centralny zamek w sensie że zamyka drzwi zarówno z przycisku na panelu jak i sterując masterem - stąd mam wrażenie ze centralka centralnego jest dobra. Podejrzewam ze z jakiś powodów centralka ta nie dostaje sygnału z odbiornika alarmu na którego z kolei (nie)działa obecnie pilot.

Zastanawiałem się nad naprawą ale sadze ze to moze byc nieopłacalne - czy zatem mozna by podpiąć pod centralke zamka jakies ustrojstwo sterowane pilotem - chodzi mi o same drzwi - alarm pozostał by nieużywany. Kiedyś zakładałem w poprzednim wozie centralny - tzn siłowniki - centralkę a do niej jeszcze jeden element odbiorczy pilota i to działało - czy tu tez mozna by "podpiąć" obce sterowanie pilotem pod obecną centralke zamka ? Ma ktos może takie doświadczenia - co kupić konretnie i gdzie się tym wpiąć rzecz jasna. Rozumiem ze musiałbym kupić juz "coś" z pilotami i odbiornikiem.
  
 
W esperynach sterowanie centralnym z kluczyka (panelu) jest standardowym wyposażeniem i jest sterowane z komputera ECU (o ile nie ma fabrycznego sterownika)
Natomiast sterowanie z pilota było zawsze dokładane osobno i potrzeba było montować osobne centralki które zarazem były alarmami które miały różne opcje np.:otwieranie bagażnika z pilota,etc.
Tutaj masz przykładową centralę sterowania centralnym z alarmem (sstary wywalasz bo po co dwa odbiorniki prądu i bałagan w instalacji)
  
 
Cytat:
2007-07-15 22:15:43, rysiu1 pisze:
W esperynach sterowanie centralnym z kluczyka (panelu) jest standardowym wyposażeniem i jest sterowane z komputera ECU (o ile nie ma fabrycznego sterownika)



z tym sie nie zgodze..tzn to co napisales w nawiasie jest dopiero wlasciwym wyjasnieniem..w kazdym samochodzie (moze pomijajac francuzy na multipleksie) jest centralka sterowania zamkiem..

faktycznie wystarczy dokupic dodatkowa centalne (radiolinie) ktora bedzie podawala impulsy do fabrycznej centralki..koszt to okolo 70zl (analogicznie jak w podanym przez ciebie linku)
  
 
Witam.

Rozumiem więc że potrzebuje odbiornika pilota który będzie sterował (podawał sygnał) do centralki zamka.

Czy takie coś będzie działac? - nie bede podłaczał niczego od poprzedniego alarmu. Gdzie znajde informacje - gdzie się wpiąć do centralki centralnego z tego urządzenia ? to urządzenie "podaje mase" - czy o to chodzi w tym konkretnym przypadku centrali zamka espero?
  
 
Na początek spróbuj "skalibrować" pilota z alarmem.
Koszt usługi w serwisie typu "car-audio-alarm" to około 50 zygli.
I prawdopodobnie wystarczy.

Pzdr.
  
 
więc tak. Przyjrzałem sie dokladniej temu ustrojstwu - po lewej stronie kierowcy mam 2 małe skrzynki czujnik ruchu i spięty z nim czujnik udarowy - jakies polskie wersje urządzeń..Jest też przełacznik na kabelku który kiedys powodował ciągle swiecenie diody alarmu i jego dektywacje - obecnie nic sie nie dzieje - brak reakcji. Sądze wiec ze przyczyną moze byc nie sam pilot a sprawa centralki. Nie znalazłem narazie niczego pozatymi dwoma skrzynkami. Powiedzcie mi prosze gdzie wpina się wejście sterowania centralnym zamkiem . Kupie nowe sterowanie z pilotem ale gdzie to ustrojstwo podpiąć pod centralny? Czy centralka centralnego mieści się w komputerze po prawej stronie pasazera? Nie znalazłem bowiem osobnego sterowania centralnym a poniważ pilot tez nie jest w super stanie lepiej byloby go wymienic - wstawic nową centralke alarmowa - a z niej używać tylko wyjscie na centralny - alarm nie jest mi potrzebny.
  
 
Ponieważ kupie sterowanie pilotem do centralnego - chciałbym się upewnić - czy oddziaływanie na centralkę centralnego polega na podaniu jej masy na odpowiednie końcówek? Pytam bo większość "pilotów" oferuje podawanie masy na kanały - zrobie od razu klape na pilota i tam wystarczy masa na przekaźnik.
  
 
Tak wiekszosc sterowników podaje impuls masy .
Ja do swojego dolożylem alarm pod fabryczne przewody centralnego 9 a nie pod centralke)
Rada : kup sobie centralke alarmu - jest tansza niz centralny sterowany pilotem - a przy okazji zostawiasz sobie otwartą "furtkę" na przyszłosc.
pozdrawiam
Silan
  
 
Witam. O ile pamientam to interface centralnego jest z prawej strony pod ECM w słupku, ale jeżeli pisałeś że z przycisku na panelu i z kluczyka zamyka ci cały samochód to ja bym na 100% wykluczył problem z samym CZ. A co do sterowników samego centralnego to raczej odradzam, w podobnej cenie kupisz podstawowy alarm który przy poprawnym zamontowaniu powinien ci służyć spokojnie 5 lat. Ja u sibie dostawiałem jeszcze dodatkowy interface centralnego żeby odciążyć centralę alarmową i chodzi ok. A może źle zostały podpięte przewody od sterowania CZ z alarmu albo antena centrali została spienta z innymi przewodami lub dotyka do masy? Miałem kilka takich przypadków.
  
 
Przekopałem kable od centralki alaramu i wtedy nic. Rankiem przed wejściej do samochodu sprawdzam a pilot działa i znowu aktywuje alarm i steruje centralnym. Sadze więc że gdzieś coś poruszałem - przełącznik o kótrym wtedy pisałem nie reagował - teraz na nowo deaktywuje alarm i informuje o tym diodą - ale jesli sytuacja się powtórzy - zrobie jak proponujecie - wymiana centralki alarmu i podpięcie pod istniejący sterownik centralnego. Wtedy dodatkowo założę kanał na klape bagażnika i będzie pewniej. Mam pozakładane czujniki ruchu , udarowe - przy odrobinie szczęścia myśle że bedzie można je podpiąć także pod nową centralke .

Dzięki za wszelkie porady i ważne informacje.
  
 
Mam dziwne wrazenie ze zdycha Ci bateria w pilocie.Moze to samo jest z drugim.
  
 
Pisałem już wyżej i dodałem w ostatnim poście, że wyłacznik deaktywujący alarm w samochodzie nie działał podczas problemów (nie deaktywował alarmu i nie sygnalizował paleniem się diody na stałe - co normalnie czyni ) obecnie działa i dekatywuje alarm - zapala diode na stałe. Ten wyłacznik jak mniemam nie ma nic wspólnego z pilotem - poprostu nie działał tak jakby nie było zasilania na centralke lub coś podobnego. Drugi pilot juz dawno nie działa - mam tylko jeden sprawny. Obecnie zarówno pilot jak i wyłacznik reagują prawidłowo ale jak sie zaczeni powtarzac sytuacja zmienie jednak centralke+pilot bo nie lubie loterii w tej dziedzinie - ale to chyba reguła

pozdrawiam