Dwa problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.Trudno jest uruchomić ciepły silnik-trzeba albo długo kręcić rozrusznikiem,albo wcisnąć pedał gazu przy uruchamianiu-wcześniej nie miałem z tym problemu-co mogło się zepsuć? Zimny silnik pali od razu.
2.Czy wasze Espero też są tak wrażliwe na podmuchy wiatru?
  
 
I problem - czy zapłon masz dobrze ustawiony ?
II problem - Czy stabilizatory są w porządku ?
  
 
Odnośnie problemu nr I sugeruję badanie kompem.Bardzo prawdopodobna przyczyna to uszkodzenie czujnika temp.(jest ich kilka), co daje efekt, że komputer autka uruchamia "ssanie" czyli przylewa silnik.

Pozdrawiam,

Grisza
  
 
zapłon ustawiony prawidłowo;badanie kompem nic nie wykazuje
;jak sprawdzić stabilizatory?Ostatnio wymieniałem amortyzatory i końcówki drążków i byłem na regulacji zbieżności-chyba zauważyliby gdyby coś było jeszcze do wymiany?
Aha przed wymianą ww rzeczy także wiatr "nosił" samochodem
  
 
Jaki masz przebieg ?
Może jeszcze warto zrobić sprawdzian kompresji....
  
 
U mnie jest to samo z odpalaniem.

Chociaż po ostatniej zimie jest trochę lepiej.
  
 
hm... odnośnie sprawdzania kompem: w jednym serwisie kiedyś chcieli mi wymienić sondę lambda, a na mokje pytanie czy nie można sprawdzić jest sprawności, odpowiedź brzmiała NIE. Pól roku później pojechałem przypadkowe gdzie indziej i młody chłopaczek pokazał mi jakie cuda czyni kompik do testowania.Oczywiście pokazywał szereg danych m.in o pracy sondy. A ten problem z czujnikami i zafałszowaniami miał mój znajomy, z tymże test wykazał walnięcie czujnika.Kosztował on co prawda ponad 100zł, ale problem zanikł.
  
 
A ja ostatnio dostałem zawału serca......
Narzekam, ze moja gadzina zrzera 15 litrów gazu, ale to chiba nie wina ustawienia gazu... bo benzynki wsysło mi 12 litrów
Komp sprawdzany w ASO wszystko oki: i sąda, i czujniki, i katalizator - dobre spaliny na analizatorze... Mam jeszcze zamiar popatrzyć na tą kompresję o której wielokrotnie wspominaliście... Kolega ma podobno taki przyrząd do sprawdzania