Swap z 1,6 na 1,8 zetec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jak wyglada sprawa zmiany 1,6 16 V na 1,8 16 V

wiem ze roznica niewielka ale tak sie zastanawiam czy trzeba cały silnik czy tylko wystarczy Blok + tłoki i głowica,

Wiadomo 15 km nie duzo ale zawsze cos i co waznego w dowodzie moze zostac 16 a opłaty za 1,6 a nie za 1,8 bo oba silniki z wygl sa takie same.
  
 
btw, jak juz to SWAP
  
 
Cytat:
2007-07-23 10:03:00, Maisto2 pisze:
czy tylko wystarczy Blok + tłoki i głowica,




to bedzie jeszcze więcej roboty niż sam silnik przerzucić


  
 
Dokladnie o tym ostatnio myslalem,zeby wstawic zamiast 1,6 silnik 1,8 130 - powiedzcie czy osprzet jest taki sam?? Ilosc czujnikow itd ,tzn chodzi mi o to czy wiazka moze zostac co nnajwyzej jakis przewod wtyczki przedluzyc czy cos. Wiadomo ,ze jeszcze komp potrzebny.
  
 
Skrzynia jest jeszcze inna, ta "krótsza"
  
 
taka jak w RSie skrzynia i półosie
  
 
A wiec opiszcie troche wiecej co trza i jakie koszta
  
 
Cytat:
2007-07-24 21:58:03, mirasescort pisze:
A wiec opiszcie troche wiecej co trza i jakie koszta



nie ma sensu opisywac , wystarczy skorzystac z wyrzukiwarki , pełno było opisów praktycznie od A do Z
  
 
A wiec prosil bym o kontakt osoby, ktore juy takie cos zrobily
  
 
jesli zostawimy dół silnika to skrzyni nie trzeba bedzi chyba zmieniać bo po co jesli jest krotsza to nawet lepiej bo szybciej bedzie wchodził na obroty pytanie tylko czy wystarczy zminenic blok tloki i glowice czy wiele wiecej rzeczy.
  
 
Krótsza to jest ta, którą masz wstawić...
Pozatym przecież możesz jeździć na skrzyni od 1.6, tylko pytanie, ile ona wytrzyma.
  
 
25 km od razu jej nie wykonczy napewno jest przewidziana z rezerwa skoro niektorzy zakladaja turbine, rezystory, magnetyzery,wyczynowe wydechy z allegro i jakos im skrzyni nie rozwala.