| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-07-17 15:17:52 tak |
Cruxx Espero Kraków | 2007-07-17 15:43:19 Czy efekt jest tez podobny jak w tamtych silnikach ? tzn. lepsza elastycznosc silnika przez przesuniecie maks momentu obrotowego w nizszy zakres ? |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-17 18:06:04 no niestety...ja przyspieszylem na tyle ze przy 100km/h zaczyalo stukać wiec z deka opóźnilem - efektów praktycznie nie widać ![]() |
profil-usunięty | 2007-07-27 19:07:37 moze ktos mi pomoze? jak ustawic zaplon w 1.5 tak zeby byl jak fabrycznie. da sie tak wogole?? jak mniej wiecej pokrecic kopolke do ustawienia fabrycznego?. dzieki |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-28 15:18:19 sprawdz go - moze sam aparat ci po prostu przetawil - nie doslownie ale wiadomo - częsci sie zuzywają...
A co do ustawiania to najlepiej na sluch pocwiczyć tak samo jak w maluchu - najlepiej na benzynce - ustwiasz sobie zaplonik przekrecajac go dosiebie zeby przyspieszyć dajesz ostro gaz kilka razy i sluchasz czy nie stuka - jak nie slyszysz to znowu i tak mozna nauczyc sie tego dzwicznego odgłosu - jak juz będzie ustawione tak ze przy przegazówie nie tłucze.. Dalej na trasie - 5 bieg i 100- 120 km/h pedal do dechy i sluch - czy wydobywają sie takie tykania spod deski rozdzielczej - slychac to nawet przy wlaczaonym radiu - jak tak jest to lekko 2-3 mm zaplon do tylu i powtórka az do wyzbycia sie tego efektu. Oczywiscie takiego stuku na gazie nie będzie ze wzgl na oktany. [ wiadomość edytowana przez: rafalko dnia 2007-07-28 15:19:59 ] |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-29 01:07:27 Możliwe - jeśli masz złą mieszanke - w znaczeniu niestechiometryczną na LPG to można na przestrzeni kilku tys km wypalic gniazda zaworowe...nie twierdze ze jest tak w twoim przypadku - moze po prostu samoregulator luzu sie spierdzielił albo co innego... ciezko powiedziec - trzebaby bylo osłuchac silnik dokladnie... |