MotoNews.pl
  

II gen. problem z regulacją

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cała instalacja składa się z następujących elementów:

reduktor: EMMEGAS ML94EP Super
mikser: strumieniowy "Rybacki"
komputer: Detec Super
zamontowana kompensacja

Silnik to 2.0 8V z przepływką klapkową

Instalacja zamontowana w ten sposób :



Instalacja na jałowych obrotach działa poprawnie i równo po mieście także da się na gazie jeździć, jednak mam następujące problemy:

- przejście Pb --> LPG na jałowych powoduje gaśnięcie silnika
- przejście Pb --> LPG podczas jazdy na działającym automacie powoduje chwilowe szarpanie/dławienie silnika
- podczas jazdy gwałtowne wciśnięcie gazu (np. wyprzedzanie) powoduje szarpanie/dławienie silnika

byłem u kilku gazowników patrzyli i patrzyli nawet nie próbując stwierdzali że sie nie da (na kompensację patrzyli jak na UFO) i natychmiast proponowali mikserek przed przepływkę (średnica tego mikserka to 1/2 obecnego dolotu)

jak myślicie jest możliwość regulacji tej rzeźby ?
  
 
Witam.
Zrób kompensację pomiędzy mixerem i przepustnicą.
  
 
Cytat:
2007-08-01 21:59:09, croma1 pisze:
Witam. Zrób kompensację pomiędzy mixerem i przepustnicą.



Przecież to mu jeszce bardziej zuboży mieszankę.
Zero, a czy ktokolwiek sprawdzał ustawienia kompa gazowego? Tego dateca?
Szarpanie przy włączaniu gazu to prawdopodobnie kwestia ustawienia czasu nakładania się obu paliw. Szarpanie przy dodaniu gazu: czy podłaczony jest TPS i czy była regulowana reakcja na zmiany wartości TPS?
  
 
Cytat:
2007-08-02 23:20:57, gondoljerzy pisze:
Przecież to mu jeszce bardziej zuboży mieszankę. Zero, a czy ktokolwiek sprawdzał ustawienia kompa gazowego? Tego dateca? Szarpanie przy włączaniu gazu to prawdopodobnie kwestia ustawienia czasu nakładania się obu paliw. Szarpanie przy dodaniu gazu: czy podłaczony jest TPS i czy była regulowana reakcja na zmiany wartości TPS?



niestety nikt nie podjął się nawet podpięcia komputera wszyscy twierdzili że to nie będzie działać. wszystkie czujniki są podpięte i aktywne. Temat jednak jest już troszkę nieważny wywaliłem mikser i kompensację ich miejsce zajął blos no i teraz astra nie jeździ tylko lata
  
 
Witam,

mam pytanie:
Zostawiłeś silnik krokowy, czy odłączyłeś i zrobiłeś I generację z Blosem?
Ile Ci palił przed zamonowaniem Blosa, a ile po?
  
 
Cytat:
2007-08-07 18:16:24, RafalT pisze:
Witam, mam pytanie: Zostawiłeś silnik krokowy, czy odłączyłeś i zrobiłeś I generację z Blosem? Ile Ci palił przed zamonowaniem Blosa, a ile po?



silniczek zostawiłem i działa na biegu jałowym i odcina gaz podczas hamowania silnikiem. W innym przypadku silnik otwiera się na maxa.

przed blosem palił 14l po zamontowaniu dopiero badam