Światła przód MKVII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A więc tak. Nie było żadnego bum, jedynie były demontowane reflektory i nie działa regulacja świateł. Silniczki są ok, działają oba ale niestety nie obniża/podnosi się snop światła. W niedzielę musiałem zmienić żarówki i przy okazji wyciągnąłem owe silniczki i na 100% są sprawne. Po zmontowaniu wszystkiego zauważyłem też, że snop światła pada niżej niż przed wymiana żarówek, co powoduje że nocna jazda stała się troszkę uciążliwa. Wie ktoś jak jest zbudowana ta regulacja wewnątrz reflektora?? Może tylko się coś wypięło/przeskoczyło??
  
 
a jak zamontowaleś silniczki to wskoczyły w swoje miejsce w reflektorze? Chodzi mi o to czy wskoczyl ten trzpien co trzyma lampe i przesuwa ja w zalezności od ustwienia?
A jak przełaczysz potencjomert zmiany wysokości to słychać silniczki?
  
 
może jakiś bezpiecznik...
  
 
Tak. Silniczki słychać, te bolce działają tj. wsuwają/wysuwają się i są na swoim miejscu.
  
 
przeciez masz regulacje kazdego reflektora u gory jego obudowy... takie 2 srubki plastikowe. a co do silniczkow to mam to samo - po wymianie reflektorow przestaly dzialac (mimo,ze w nowych reflektorach sa silniczki), wymienilem tez przelacznik na desce - i dalej nie dzialaja. odpuscilem w sumie i tak nie uzywalem tego
  
 
Chodzi o to, że przy tych śrubach regulacyjnych nic nie grzebałem a światłą świecą w asfalt.
  
 
Cytat:
2007-07-31 16:14:09, _muzzy_ pisze:
Chodzi o to, że przy tych śrubach regulacyjnych nic nie grzebałem a światłą świecą w asfalt.



ale wymieniales zarowki? wiec musisz wyregulowac na nowo po kazdej wymianie przeciez.
  
 
No nic, jutro podjadę na regulację chociaż nie wydaje mi się aby była aż taka różnica. Oba komplety żarówek to Philipsy.
  
 
w wewnętrznej lampie jest takie miejsce w które wchodzi trzpień silniczka . Może po wymianie nie weszło w swoje miejsce. Zajżyjcie lepiej. Moze to jest właśnie to. Ja tak obstawiam
Może ktoś ma fotkę lampy do mk7 z tyłu?
  
 
Siedzi w swoim miejscu. Może kurde coś w lampie się tam rozłączyło...
  
 
Dokładnie w lampie powinien być uchwyt czy jakkolwiek to nazwać.
Nie mam lampy do mk7 ale w morettach mam tak samo a raczej podobnie.
W mkV bylo tak

Shot at 2007-07-31
Trzeba zamocować nie tylko sam silniczek ale wcisnąc trzpień w ten uchwyt w środku lampy. On wlasnie porusza lampą i tym samym reguluje zasięg swiecenia. W morettach mam podobnie tylko zamiast okrągłego uchwytu jest podłuzny(taka szpara)
Jesli po wyjęciu silniczka wam cos nie dziala a sam silniczek przy probie regulacji kręci to nie ma bata. Chyba że cos pękło i uchwyt nie trzyma.
  
 
Cytat:
2007-07-31 18:33:04, arti31 pisze:
w morettach mam tak samo a raczej podobnie.



sam je montowales czy juz kupiles zamonyowane bo widze ze tez masz w kapletne kierunki .
  
 
Cytat:
2007-07-31 18:56:13, skogskyrkogarden pisze:
sam je montowales czy juz kupiles zamonyowane bo widze ze tez masz w kapletne kierunki .



kupiłem takiego lekko do remontu Kierunki sa w komplecie ale seryjne od golfa II
Jak poszdłem z polamanym do sklepu i robie podejscie ze od escorta ale do morettow to facet do mnie że przeciez to sa kierunki od gofra . Kierunki montowalem sam bo mi żona zahaczyła o bramę i zderzak sie skończył.
  
 
mozesz wstawis zdjecie wraz z kierunkiem - wiekszej rozdzielczosci , rozmiaru wiekszego?
  
 
Cytat:
2007-07-31 20:47:54, skogskyrkogarden pisze:
mozesz wstawis zdjecie wraz z kierunkiem - wiekszej rozdzielczosci , rozmiaru wiekszego?



dzisiaj nie ale masz tu polska jazda

jak co to przypomnij sie na gg jutro wieczorem
  
 
oki dzieki serdeczne