| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-07-28 13:03:50 |
crash344 warszawa | 2007-07-28 13:10:29 brak mi słow, pomoze ktoś ? |
MUSEL fiat 126/Astra rzeszów | 2007-07-29 14:30:00 ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/krotki_poemat_na_gazu_temat.pdf |
crash344 warszawa | 2007-07-30 16:56:58 dzieki chlopaki problem z moca na 2 biegu znikna gdy zakrecilem troszke na parowniku zalewał go poprostu teraz jest juz bardzo dobrze spalił mi teraz 8L w cyklu mieszanym wiec podejrzewam ze w samym miesice bedzie troszke wiecej dlatego sproboje go jeszcze na wężu przykrecic i bede obserwował dalsze efekty dobrze myśle ? ![]() |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2007-07-31 12:39:45 Trudno tak z marszu odpowiedzieć. Być może lepiej zakręcić jeszcze trochę parownik. Jeśli za bardzo skręcisz parownik może sie pojawić przydławienie na dole obrotów z powodu za ubogiej mieszanki.
Ogólnie : reguacja na parowniku ma wpływ przede wszystkim na dół obrotów i nieduże obciążenia, a regulacja registrem na wężu ma wpływ na cały zakres obrotów i obciążeń. |
crash344 warszawa | 2007-08-07 22:49:47 jeszcze takie pytanie ile powinno palic tego gazu bo u mnie jest roznie raz 8,2 raz 9.4 raz 7,5 nie wiem wreszcie ile powinngo tego byc moze ktos napisac |