Dymiący Diesel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Od pewnego czasu mam problem z dymieniem w dieslu 1.8 bez T. Objawia się to tym że po odpaleniu silnika dymi jak by sie coś paliło. Wcześniej dym był na zimnym silniku ale dym był całkiem inny taki białawy a teraz smoli jakby ktoś mu węgla dorzucił. kolejna sprawa to podczas przyspieszania oprócz tego ze dymi na czarno to przy zmianie biegów z 2 na 3 z 3 na 4 i 4 na 5 jest taki dziwny skok po puszczeniu sprzęgła i dodaniu powoli gazu jest takie łyk łyk i później jedzie normalnie przy wysokich obrotach jak gazuje tego nie ma. Myślałem że to wina złej kompresji i brudnych wtryskiwaczy wiec zadzwoniłem do forda to uprzejmy serwisant powiedział że za wymianę wtryskiwaczy 700 zł za sztukę. A takiego czegoś jak regulacja kompresji nie przeprowadzają ;(. Nie wiem co mam robić bo wtryskiwaczy na pewno za tą kwotę nie wymienię. Nie macie pomysłu jak na ten problem zaradzić?
  
 
Cytat:
2007-08-01 11:13:08, Raasjel pisze:
Witam. Od pewnego czasu mam problem z dymieniem w dieslu 1.8 bez T. Objawia się to tym że po odpaleniu silnika dymi jak by sie coś paliło. Wcześniej dym był na zimnym silniku ale dym był całkiem inny taki białawy a teraz smoli jakby ktoś mu węgla dorzucił. kolejna sprawa to podczas przyspieszania oprócz tego ze dymi na czarno to przy zmianie biegów z 2 na 3 z 3 na 4 i 4 na 5 jest taki dziwny skok po puszczeniu sprzęgła i dodaniu powoli gazu jest takie łyk łyk i później jedzie normalnie przy wysokich obrotach jak gazuje tego nie ma. Myślałem że to wina złej kompresji i brudnych wtryskiwaczy wiec zadzwoniłem do forda to uprzejmy serwisant powiedział że za wymianę wtryskiwaczy 700 zł za sztukę. A takiego czegoś jak regulacja kompresji nie przeprowadzają ;(. Nie wiem co mam robić bo wtryskiwaczy na pewno za tą kwotę nie wymienię. Nie macie pomysłu jak na ten problem zaradzić?




Obstawiam tez wtryskiwacze ale serwisamt to przegiął z tą ceną .niech wypowie sie ktos kto wie ile one kosztują ale napewno nie az 700 zl szt

Poza tym wystarczy ze wymienisz koncówki wtryskiwaczy a nie całe


[ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2007-08-01 11:24:02 ]
  
 
Cytat:
2007-08-01 11:13:08, Raasjel pisze:
regulacja kompresji


Kompresji się nie reguluje - ona jest zależna od stanu silnika. Wg instrukcji powonna się mieścić w zakresie 34-28 (pomiar na zimnym silniku) Poniżej 28 są problemy z odpaleniem i trzeba robić remont silnika. U Ciebie wygląda to na padnięte końcówki wtrysków. Wymiana i regulacja może trochę kosztować ale nie 800 z za sztukę - taniej by wyszło wymienić silnik Popytaj taksówkarzy(tych co mają diesle) w swoim mieście oni wiedzą gdzie tanio i dobrze można tę rzecz zrobić!
W Krakowie polecam firmę pana Marka CiesielskiegoAuto Magic Sport




[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2007-08-01 11:46:01 ]
  
 
Dzięki wielkie popytam o te końcówki wtryskiwaczy. Myślę ze info od taksiarzy też będzie dobrym sposobem. A jeszcze sie zapytam o olej bo przymierzam się do wymiany oleju i chce wlać 15W40 Lotosa bo trochę boje sie wlać półsyntetyk bo przejechane mam 260tys. i nie wiem czy nie wypłuka mi silnika i go nierozszczelni.
  
 
lej minerala i będzie ok - żadnych pół ani syntetyków bo takie oleje leje się do nowych aut a nie do tych co mają ćwierć miliona na liczniku
  
 
Wtryski po regeneracji Bosha to kosz ok 330zł za sztukę. Jedź lepiej na szrot i poszukaj, ja kupiłem po 20zł sztuka, wymieniłem jeden i jest pięknie, drugi mam za zapas
  
 
same końcówki gdzieś na allegro kiedyś znalazłem po 25 zł.
  
 
Oprocz tyc rzeczy co ci koledy wymienili warto sprawdzic stan samej pompy, rozregulowana tez daje podobne objawy, nadajaca sie do naprawy rowniez.
  
 
Cytat:
2007-08-01 11:13:08, Raasjel pisze:
Witam. Od pewnego czasu mam problem z dymieniem w dieslu 1.8 bez T. Objawia się to tym że po odpaleniu silnika dymi jak by sie coś paliło. Wcześniej dym był na zimnym silniku ale dym był całkiem inny taki białawy a teraz smoli jakby ktoś mu węgla dorzucił. kolejna sprawa to podczas przyspieszania oprócz tego ze dymi na czarno to przy zmianie biegów z 2 na 3 z 3 na 4 i 4 na 5 jest taki dziwny skok po puszczeniu sprzęgła i dodaniu powoli gazu jest takie łyk łyk i później jedzie normalnie przy wysokich obrotach jak gazuje tego nie ma. Myślałem że to wina złej kompresji i brudnych wtryskiwaczy wiec zadzwoniłem do forda to uprzejmy serwisant powiedział że za wymianę wtryskiwaczy 700 zł za sztukę. A takiego czegoś jak regulacja kompresji nie przeprowadzają ;(. Nie wiem co mam robić bo wtryskiwaczy na pewno za tą kwotę nie wymienię. Nie macie pomysłu jak na ten problem zaradzić?



hahahah... jestem ciekaw kto Ci udzielił informacji o kosztach wtryskiwacza??
Zatem chciałem zdementować fałszywą informację - koszt wtryskiwacza do 1,8 Diesla to 319,64 + 109,80 kaucji.
Jeśli oddasz stary wtrysk kaucja jest Ci zwracana...
Ceny oczywiście brutto. Mówimy o oryginałach z ASO.