| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maz Vectra A 2.5 V6 Łosice | 2003-06-06 09:03:06 W POLONEZIE 1.6 GLI + LPG po przełączeniu na luz gaśnie silnik na gazie jak i na benzynie. Po postoju jak trochę ostygnie wszystko wraca do normy. Przewody WN i świece wymieniłem na nowe, filtr powietrza przed 2 miesiącami. Zaczynam podejrzewać uszczelkę pod głowicą. Co to może być? |
Maz Vectra A 2.5 V6 Łosice | 2003-06-06 10:22:04 Dzięki GASS! Po południu zabieram się za ustawianie zaworów. |
Maz Vectra A 2.5 V6 Łosice | 2003-06-11 12:16:37 Nic to nie dało. Krew mnie zalewa jak patrze na ten samochód |
Plush Polonez ATU 1,6 GLI Chełm | 2003-06-11 13:01:49 Eeeee wystarczy ze rozbierzesz, przeczyscisz i nasmarujesz silnik krokowy regulujacy powietrze na biegu jalowym |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-06-11 13:25:31 Kolega miał coś takiego w Alfie. Ale jemu skończył się silnik. Jak olej w silniku był zimny i gęsty to troche uszczelniał i palił nawet ładnie, jak się nagrzał to bylo to samo co u Ciebie. Posprawdzaj ciśnienie w cylindrach, może to właśnie to. |
ottastorun Ascona C 2.0i Jubille Toruń | 2003-06-11 15:19:11 znam ten temat bo walcze z tym w swoim samochodzie to raczej na 100 % silnik krokowy przeczyszczenie powinno pomodz ale czasem trzeba wymienic to gowno ja sie do tego przymiezam bo czyszczenie pomaga tylko na chwile wiec 300-400 zl w plecy ale to napewno pomoze przynajmniej w moim bolidzie |
Maz Vectra A 2.5 V6 Łosice | 2003-06-24 12:24:48 No i rozebrałem ten silnik krokowy ale smarować to już nie było co. Podejżewam, że gwint z którego wysówa się trzpień jest zużyty. Sam silniczek na pusto kręci się bez problemu, po wkręceniu tego trzpienia nie da rady ruszyć. Rozebrałem to ustrojstwo na części pierwsze i nie widzę możliwości naprawienia tego. Metodą prób i błędów ustawiłem silniczek w takiej pozycji, że wolne obroty wynoszą ok 1000/min i na razie jest ok. Tylko nie wiem jak będzie zimą. |
cebka Miłośnik FSO ![]() Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-06-24 14:13:52 Siema.
Przyczyną gaśnięcia silnika na niskich obrotach może być mocno zanieczyszczony filtr paliwa,wtedy pompa nie ma siły pociagnać paliwa przez ten cały syf.To samo miałem w swoim dieslu,jeśli chciałem jechać to musiałem mu trzymać obroty w granicach 3000.Najśmieszniejsze jest to że nie mogę dostać oryginalnego filtra paliwa do tego Poldka,musiałem wsadzic od Malucha.Proponuję najpierw sprawdzić filtr,a nie grzebać w silniku krokowym. |
Maz Vectra A 2.5 V6 Łosice | 2003-06-24 15:23:05 Zacząłem od wymiany wszystkich filtrów |