| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
syciu Opel Vectra B Kombi Poznań | 2005-04-28 18:18:11 Witam i mam takie pytanko - rano jak odpalam (od jakiegos czasu tak sie dzieje) to zaraz po odpaleniu obroty wchodza na 2300-2500 i spdaja i tak sie dzieje tylko jak odpalam po nocy albo jak dlugo po stoi, a potem juz odpala ladnie, a wczesniej tego nie mialem. Co moze miec na to wplyw? pozdro wszystkichi i dzieki za pomoc. |
BBronx Opel Omega B 2,5v6 Parczew | 2005-05-01 12:21:25 tak nie musi byc i nie powinno byc! |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-05-01 14:08:36 Zgadfzam się opinią popzednika, po uruchomieniu zimnego silnika obroty oscylują w okolicy 1,2 -1,4 rpm, po czym gdy temperatura się dźwignie stopniowo spadają do wartości na biegu jałowym. U mnie jest to 520 obr/min, komp wskazuje wtedy 1,0 - 1,1 l/godz.
Taki wzrost obrotów po odpaleniu może wiązać się z początkiem kłopotów z silnikiem krokowym, może warto go oczyścić, jak również oczyścić przepustnicę. |
syciu Opel Vectra B Kombi Poznań | 2005-05-02 00:40:14 Witam, przepustnica wyczszczona, nowa uszczelka pod nia, a silniczek krokowy - nowy. Obroty u mnie sa takie jak u was jezeli chodzi o "pozniej" bo nadal raz dziennie czyli rano auto przy odpalaniu podaje tak obroty do gory (przy wzrastaniu slysze pstryk jakiegos przekaznika a wczesniej tego nie mialem) - moze to byc win apompy paliwa? pozdr |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-05-02 13:22:43 Nie sądzę, żeby to była pompa, ona pracuje w sposób stały nadmiar paliwa wraca do zbiornika, może masz jakieś urządzenie, które dodatkowo obciąża silnik na wolnych obrotach, taki objaw kojarzy mi ię np z potrzebą pokonania oporow skrzyni, może wtedy komp daje większą dawkę paliwa, to czysta spekulacja, ale może kotoś będzie miał inny pomysł lub będzie znał przyczynę. |
profil-usunięty | 2007-08-07 08:34:42 Sczytaj błędy z kompa |
jarn LOB SYMPATYK Omega MV6 Białystok | 2007-08-07 08:39:34 Rocznik 98, nie mam możliwości. Check gaśnie przy kręceniu rozrusznikiem. |
jarn LOB SYMPATYK Omega MV6 Białystok | 2007-08-07 09:14:33 A byłem przekonany, że tylko techem można? A to skasować tylko nim można! Dzięki za rozświetlenie mózgu! [ wiadomość edytowana przez: jarn dnia 2007-08-07 09:26:13 ] |
jarn LOB SYMPATYK Omega MV6 Białystok | 2007-08-07 12:48:49 Podaje kod 15 i 31.
Kod 15 jest związany z czjnikiem temperatury, ale czy przez to by nie palił? kod 31-chyba trzeba sobie darować (brak prędkości obrotowej)? |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2007-08-07 21:41:01 czujnik temperatury jest wazny. u mnie byl troche inna sytuacja kiedys i widzialem cos takiego jeszcze w innym aucie. jak juz auto sie nagrzalo i czujnik tez to po zgaszeniu auta nie chcial odpalic musial ostygnac i dopiero zalapal. czujnik nie jest drogi. a znajduje sie miedzy glowicami we flanszy. musisz zdjac kolektory ssace i bedziesz go mial jak na dloni |
jarn LOB SYMPATYK Omega MV6 Białystok | 2007-08-09 07:43:08 Czujnik temp. cieczy w ASO 75 zł, wymiana 210 zł; kupiłem w intercarsie za 44 i wymieniłem w garażu. Przyznam, że roboty jest przy tym troszkę! Z autem na razie jest ok.
Pozdrawiam! |
Solltys LOB MEMBER v40 przeddzidzie | 2007-08-09 09:39:08
Że się przywalę - ten sprzęt jest do dupy bo w izolacji - mozna se nim w zębach podłubać.
No i co wprowadzasz w błąd kolegę |
jarn LOB SYMPATYK Omega MV6 Białystok | 2007-08-09 09:49:13 Izolacja jest po to, aby cię pront nie kopnął |
Behi DEADSOUL Ogień z d... Poznan | 2007-08-16 11:15:39 Też miałem problem ostatnio, obroty zaczęły falować. Po wymianie czujnika temp. (czujnik 15zł, robocizna - 5 minut i kapka płynu chłodniczego) jak ręką odjął. Podobno jest to częsty problem z tym czujnikiem.
Jeszcze dolałem do paliwa jakiś magiczny preparat do czyszczenia wtrysków. Póki co działa. |