MotoNews.pl
  

Do ile kręcą się wasze 110?Chodzi mi o te które mają wtrysk!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Założyłem do mojej niuni obrotomierz i troszke mi sie wydaje jakby zaniżał wkręca sie tylko do 4000 tyś obrotów.Niestety baltic nie jest wyposażony seryjnie w obrotomierz jutro podłącze pod tester i sprawdze przez ECU ale jestem ciekaw waszej opini.Macie może jakąś wiedze na temat gdzie podłączyc sygnał obrotomierza w wtrysku.Ja podłączyłem do bloku cewek mam GM wtrysk.Tylko nie wiem czy to dobrze jest podłączone gdzieś czytałem że pod sygnał z pompy paliwa heh nie wiem pomóżcie!!
  
 
Ale co przy 4 tys juz ci odcina paliwo??

DEx
  
 
Tak wychodzi z obrotomierza ale jutro sprawdze pod kompem a jak jest u ciebie??Bo moja była sprowadzona po inwalidzie i ma pod machą taką głupią puszke podłączoną do cewki wydaje mi sie ze była jakoś ograniczona obrotami specjalnie dla inwalidy ale jutro to całkiem odłacze i wyrzuce.
  
 
Do 7 tyś.

DEx


A wolne obroty jak pokazuje??


[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2007-08-01 01:06:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2007-08-01 01:06:52 ]
  
 
w katalogach dla samary na wtrychu podają 4800 maks jutro obczaje pod kompem i dam znac
  
 
4800???? Kurde, przy 5000 moje bydle zaczyna mruczec dopiero....
2107 na gazniku krecilem do czerwonego i zyla..... cos malo te 4800
  
 
Lada z tego co pamietam max moc osiaga przy 5600 obratach to jakas lipa nie wiem gdzie on to wyczytał.
DEx

Klik Klik
  
 
Na jakimś gównie tak pisali dzisiaj podłączyłem pod mój tester do ładdy daliśmy za niego prawie 10 koła no i się kręci ponad 5500 to napewno tylko nie lukałem ile dokładnie .Jak jestescie tacy dobrzy hehe to podajcie mi skąd wziąść sygnał do obrotomierza przy wtrysku tylko nie w 110 która jest w niego wyposażona.
  
 
może palnę głupotę ale byc moze z czujnika położenia wału??
bądź z czujnika położenia przepustnicy
  
 
Zaniża wolne obroty pokazuje 600 z kawałkiem a pod testerem 900 około.
  
 
Brałem to pod uwage ale dopiero jutro to sprawdze albo dziś późno wieczorem.możliwe ze z położenia wału będzie działał.Podłączyłem pod pompe paliwa i nic. Wkońcu mój testerek bierze z ECU dane i pokazuje obroty.
  
 
musisz podłączyć do altelnatora i do cewki
  
 
Jesli jest jeden kabel sygnałowy to jak podłączyc do cewki i do alternatora i jesli do alternatora to gdzie.
  
 
masz dwa przewody od obrotomierza +12v i masa podpinasz się pod cewkę pod ten wtyk z obwodu niskiego napięcia - tam, gdzie dochodzi kabelek od przerywacza.I wsjo tak słyszałem osobiście się nie bawiłem
w zakładanie obrotka
sorki masz na wtrysku napisze ci jak podłączyć pożniej

[ wiadomość edytowana przez: Tomatol dnia 2007-08-04 16:36:29 ]