MotoNews.pl
  

Pali na 3 gary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, problem z pracą silnika jest taki że: kilka miesięcy po zakupie samochodu silnik zaczoł dziwnie pracować, po długich wyjaśnieniach znajomy "mechanik" znalazł przyczynę był to według niego uszkodzony przewód zapłonowy do jednej ze świec, na zcas zakupu nowego kompletu zastąpił mi ten przewód zwykłym grubym kablem miedzianym, i muszę przyznać że wszystko było ok, po zamontowaniu nowych kabli okazało się, że z autem jest to samo co wcześniej, więc kolejną przyczyną miały być stare świece, dzisiaj wkręciłem orginały motorcrafta (platinum) wcześniej jeździłem na NGK, i dalej nic auto pali ciągle na 3 gary, przy odłączaniu przewodów od świec na trzech widac efekt osłabnięcia pracy silnika ale na jednym wogóle nie, iskra dochodzi do świecy bo widać, ale kabel można zakładać i ściagać ze świecy a praca silnika jest ciągle taka sama, nie musze chyba przybliżać, że za kable ze świecami dałem ponad 170 zł, a kto wie czy za te pieniądze nie dowiedziałbym się o prawdziwej przyczynie u porządnego mechanika, fakt że kable ze świecami nie były bardzo dawno wymieniame więc i tak nie straciłem bo musiałbym to za niedługo zrobić, proszę Was o pomoc co może być przyczyną takiego zachowania, pozdrawiam.
  
 
Podjedź na jakiś spot Chorągwi Śląskiej i podmień na chwilkę cewkę zapłonową.
  
 
Witam, właśnie wracam ze stacji, zatankowałem gazu żeby sprawdzić czy na gazie będzie ten sam efekt i musze powiedzieć że auto jeździ jak dziki osioł, wszystko jest w najlepszym porządku, po przełączeniu na benzyne znowu zaczyna pracować tylko na 3 gary, czyżby wtryskiwacz ???, jeśli tak to czy idzie go jakoś samemu wymienić bez konieczności wizyty u mechanika ???
  
 
Wszystko da radę samemu wymienić. Kwestia odpowiednich narzędzi.
  
 
gdzie są te wtryskiwacze jak je zlokalizować jak wyglądają ???
  
 
Na kolektorze ssącym, z tyłu silnika masz listwę wtryskową. Dochodzi do niej ciśnieniowy przewód paliwowy i cztery podwójne wtyczki. Wyciągasz daną wtyczkę, torxem 25 odkręcasz dwie śruby mocujące i wtryskiwacz jest Twój. Tylko ostrożnie z pierścieniem uszczelniającym (o-ringiem).
  
 
stwaim na cos innego,a mianowicie wez wyciągnij wtyczki od wtrysków i podoginaj blaszki ,ja tak miałem nie palił na 4 ,chodził jak głupi na 3 w zaleznosci jak się wtyczka ustawila mnie wiedziałem co jest grane po wyciągnieciu wtyczek od wtrysków i podggięciu blaszek w kostce problem znikł , a na lpg tez było oki.wez sprwdz te kostki anóz to to
  
 
czy ma ktoś może fotkę z zaznaczonym miejscem gdzie leży ta listwa ???
  
 
  
 
ja mam taki sam problem,też wymieniłem świece i przewody i nic nie dało,mam silnik 1,4 na punktowym wtrysku,więc raczej pomysł z wtyczkami od wtrysków odpada... aha i jest jeszcze coś na zimnym silniku pracuje normalnieproblem pojawia się dopiero gdy silnik się rozgrzeje tak po 10-15 kilometrach...
może ma ktoś jakiś pomysł co to może byc?
  
 
ja mam taki sam problem,też wymieniłem świece i przewody i nic nie dało,mam silnik 1,4 na punktowym wtrysku,więc raczej pomysł z wtyczkami od wtrysków odpada... aha i jest jeszcze coś na zimnym silniku pracuje normalnieproblem pojawia się dopiero gdy silnik się rozgrzeje tak po 10-15 kilometrach...
może ma ktoś jakiś pomysł co to może byc?
  
 
doszedłem z tym do ładu,wystarczyło dolać oleju...