[126p] problem z dławieniem się/przerywaniem silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, od kilku miesięcy mam dość uciążliwy problem w swoim malcu. Gdy silnik się rozgrzeje zaczyna się dławić/przerywać. Autem zaczyna szarpać i dopiero jak odpuszczę gaz i zredukuję bieg jest ok a za chwilę znowu to samo. Wymieniłem gaźnik, pompe paliwa, aparat zapłonowy, cewke i bez zmian. Nie mam pojęcia co jeszcze zrobić?
  
 
zawory ustawic
  
 
i sprawdzić 3 razy czy są dobrze ustawione
  
 
J.w. zawory, ale mozesz sprawdzic tez pompkę paliwową, te nowe to czasami nic nie warte.
  
 
Zawory są prawidłowo ustawione, pompa paliwa też ok bo sprawdzałem kilka i efekt zawsze był ten sam.
  
 
kondenator na cewce jesli nie byl wymieniany
  
 
a zapłon lub gaźnik??
  
 
Poziom paliwa w gaźniku może byc za niski. Sprawdź też ile paliwa daje ci pompa (czy nie jest go zbyt mało). Możesz miec zatkany smok w zbiorniku paliwa albo przytkany gdzies układ zasilania paliwem (węże) Ogólnie stawiam że brak mu paliwa, dlatego jak odpuścisz gazu to na chwile usterka ustaje.
  
 
A jak sprawdzić ile pompa daje paliwa? Zakładałem już 2 i zawsze było to samo. Aparat, gaźnik, świece, przewody paliwowe i zapłonowe oraz cewka były zmieniane.
  
 
A regulowałeś pompę? Może masz już popychacz wyrąbany pompy. Sprawdź węże wszystkie paliwowe, później pompe, gaźnik a na końcu bak pozdro
  
 
Cytat:
2007-08-03 19:54:32, mmost pisze:
kondenator na cewce jesli nie byl wymieniany


Jakby to był kondensator to od razu auto by się nie wkręcało na obroty.
  
 
Zmieniłem dziś właśnie zbiornik paliwa na nowy fabryczny oraz pompe paliwa też na nową fabryczną i jest bez zmian. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł bo ja już nie mam sił
  
 
U mnie działo się to samo w momencie, gdy pociągnęło mi jakieś śmieci z baku do gażnika i przytkała się dysza. 40 km. od domu, w środku Proszowic, i jeszcze jakichś paru nakurwionych łebków z problemami - budzi emocje. Miałem tak kilka razy, ale nie obeszło się bez czyszczenia gaźnika.