I TO Raczej nie kable espero wlasnie zrobilo kaput - POMOCY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
JECHALEM WCHODZIL TYLKO DO 4,5 TYS AN OBRTOY W PERWNYM MOMENCIE PRZESTALK WCHODZIC I CO DODAJE GAZU TO GASNIE I NA GAZIE I NA BENZYNIE COS STRASZNIE STUKA HURKOCZE KOLO SILNIKA STANALEM WLASNIE MNIE SCHOLOWALI ROZRZAD??- DO KSIAZKOWEJ WYMIANY MIALEM 2 TYS?? WYWALILO BLAD 23 I 44 POMOZCIE!!!
  
 
CZUJNIK TEM,PERATURY W KOLEKTORZE DOLOTOWYM I SONDA LAMBDA ALE SKAD TE STUKIW SILNIKU?? A SONDE MAM OD 10 TYS . GDZIE TEN CZUJNIK MAT?? TO TEN KOłO FILTRA?? MOZLIWE ZE TAKIE OBJAWY DAJE ZE AUTO W OBROTY NIE WCHODZI?? MIAL KTOS TAK
  
 
Może właśnie uszczelka pod głowicą zrobiła kaput. Podobne objawy mogą być jeśli ma przerwę między cylindrami.

Doczytałem teraz poprzedni Twój wątek. A po wymianie tych kabli to chodził tak jak trzeba, czy już od tamtej chwili nie działał poprawnie?

[ wiadomość edytowana przez: mukaso dnia 2007-08-13 21:24:10 ]
  
 
WIESZ CO ON ZACZAL DZIWNIE SIE ZACHOWYWAC JUZ PRZED WYMINA TYCH KABLI DLATEGO JE WYMIENIALEM ALE TO BYLO SPORADYCZNIE ZACZAL SIE DLAWIC A RACZEJ JAK MU NAGLE DODOALEM GAZU ZACHOWYWYAL SIE JAKBY LEWE POWIETRZE BRAL, A TERAZ TO SIE ZACHOWUJE TAK JAKBY NIE CHODZIL NA WSYZSTKICH CYLINDRACH I DODAWANIE GAZU MU SZKODZI. MIALEM PODOBNIE ROK TEMU I WTEDY TO POSZLA CEWKA ZAPLONOWA APARATU ZAPLONOWEGO. ALE BLAD 23 MNIE ZASTANAWIA. CZUJNIK TEM KOLEKTORA PLUS TE LEWE POWIETRZE ALE USZCZELKA POD GLOWICA OD CZEGO BY STRZELILA??
  
 
a jaki masz przebieg?? i czy masz katalizator??
  
 
Cytat:
2007-08-13 21:57:19, misiekwwa pisze:
ALE USZCZELKA POD GLOWICA OD CZEGO BY STRZELILA??



Łuszczelka by strzeliła łot starości


Wymiana łuszczelki łot 350 zł do 900 zł a po wymianie też będzie ciekła (do środka lub na zewnątrz) tak więc sprzedawaj teraz albo zaraz po wymianie uszczelki i kup coś nierdzewiejącego


[ wiadomość edytowana przez: MarEsp20 dnia 2007-08-13 22:07:31 ]
  
 
176 TYS KAT JEST. MOWIE OD JAKIEGOS CZASU ZAUWAZYLEM ZE TAKI MUL SIE ZROBIL WIEC POSTANOWILEM ZMIENIC SWIECE KOPULKE PALEC I DALEJ BYLO TO SAMO I DZIS NASTAPIL FINAL ZACHOWUJE SIE JAKBY NIE CHODZIL NA WSZYSTKICH CYLINDRACH I DODAWANIE GAZU POWODUJE GASNIECIE
  
 
Cytat:
2007-08-13 22:04:54, misiekwwa pisze:
176 TYS KAT JEST. MOWIE OD JAKIEGOS CZASU ZAUWAZYLEM ZE TAKI MUL SIE ZROBIL WIEC POSTANOWILEM ZMIENIC SWIECE KOPULKE PALEC I DALEJ BYLO TO SAMO I DZIS NASTAPIL FINAL ZACHOWUJE SIE JAKBY NIE CHODZIL NA WSZYSTKICH CYLINDRACH I DODAWANIE GAZU POWODUJE GASNIECIE



A jak wykręcałś świece to przyglądałeś się czy taki sam mają wszystkie osad ?
  
 
identyczne nowe swiece nie maja nawet 50 km zrobione a czarne usmolone jak nie wiem co, pomozcie co to moze byc bo ja musze auto na czwartek miec sprawne.
  
 
Cytat:
2007-08-13 22:11:02, misiekwwa pisze:
identyczne nowe swiece nie maja nawet 50 km zrobione a czarne usmolone jak nie wiem co, pomozcie co to moze byc bo ja musze auto na czwartek miec sprawne.



Opis świec dużo tłumaczy - to uszczelka bo świece są upierdolone w oleju przedostającego sięm do cylindra. Świece powinny być suche bez nagaru na końcówkach elektrod elektrody powinny mieć kolor żółty (piaskowy) i przechodzić w biały. USZCZELKA !
  
 
od czego uszczelka?? nie brał oleju od wyminay do wymiany bez zarzutu, a swiece nie byly w oleju tylko czarne osmolone a nie moze tak byc ze byly czarne bo nie chodzil na wszystkich garach?
  
 
a pozatym nie kopci białym dymem i nie bierze płynu. wiec raczej uszczelka nie. mialem podobnie w zimie jak silnik byl goracy to sie tak zachowywyal ( jakby nie bylo wahy ) jak ostygkl bylo git i poszedl jakas cwka zaplonowa aparatu czy czujnik polozenia walu juz nie pamietam
  
 
patrz: to moja usterka z zimy: bardzo zblizona powiedzialbym identyczna teraz tak mi przychodzi do glowy ze ja kopulke zdejomowalem poprzez zdjecie aparatu zaplonowego i moglem to cos uszkodzicklik


tzw czujnik halla .

[ wiadomość edytowana przez: misiekwwa dnia 2007-08-13 22:50:41 ]
  
 
wywal katalizator...po takim przebiegu ma pełne prawo domagać się emerytury ....

Na pewno to autku nie zaszkodzi...a może być, że akurat to za jego przyczyną dzieje się tak dziwnie
  
 
a cos tam kolo tlumika stuka wlasnie, moze sie zapchał
  
 
Misiek, weź Ty chłopie zaprowadź auto do jakiegoś dobrego mechaniora, a sam daj sobie spokój.
Nawymieniałeś części, a przyczyna gdzie indziej.
Wyjdzie taniej i mniej nerwów.
  
 
moim zdaniem katalizator powiedział papa, miedzy innymi dlatego tez swiece czarne silnik zle pali, oczywiscie moze byc tez inna przyczyna ale jesli nastepowało to stopniowo i słychac było buczenie przechodzace w strzelanie to prawdopodobnie katalizator
  
 
i dzis juz nie odpala


[ wiadomość edytowana przez: misiekwwa dnia 2007-08-14 11:03:52 ]
  
 
1)Odepnij wydech od katalizatora i zobacz jak się silnik zachowa
2) sprawdź kompresję na cylindrach
Jak to nie zadziała sprawdź czy rozrząd jest OK.
  
 
I to wszystko najlepiej na parkingu pod blokiem