[126p 900] słabo przyśpiesza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mieżyliście sobie 900 kach przyśpieszenie 0>100 km/h? bo ja tak i wychodzi mi 20s. to chyba troche dużo zważywszy że mam silnik po remoncie kompresja po 11 na trzech i 10,5 na jednym cylindrze na co radzicie najpierw zwrócić uwage żeby to poprawić? a może to jest norma? acha nie pytam o tuning bo to inna sprawa

[ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-08-10 23:33:09 ]
  
 
gaznior czy wtryski
  
 
gaznik ze 127 weber 32 icev 50/250 chyba
  
 
u mnie slabe osiagi byly spowodowane zlym stanem aparatu i zle dobranym gaznikiem. pozatym 10, 10.5 to wynik silnika po sporym przebiegu ktory "jeszcze" jest ok a nie silnika po kapie...moj mial 13.5 na kazdym garze.
  
 
no nie jest świerzo po robocie ale pomiar był robiony na temp silnika 90C. jak rozpoznałeś zużycie aparatu silnik pracował dobrze? czy przerywał czy coś? wiem że teraz masz wtrysk ale kiedyś udało Ci się dobrać gaźnik? pamiętasz jaki to był? acha z gaźnika wychodzi jedno połączenie na jakiś przewód jakby paliwowy czy wodny ale nie wiem od czego jest ma to zaślepić?
ps ile masz do 100?

[ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-08-10 23:33:49 ]
  
 
U mnie do 100 napędza się w 13s w 2 osoby.Ale niestety aparat zapłonowy ma wyjechane tulejki i przerwa na przerywaczu wciąż mogła być inna przez co po zmianie aparatu na dobry może ten wynik się poprawi
  
 
no to już coś napisz co masz porobione w silniku i wynik do 100 na serii jeśli mierzyłeś
  
 
Ja na zajechanej 903 mialem cos kolo 17 sekund do setki.
  
 
Ja mam tylko glowice splanowana i kanały porobione,filtr powietrza mam ze Skody 120 i to wszystko co było robione. Mierzone na oponkach 175/50
  
 
aparat mial luzy, nieodbijal. ale najglowniejszym mankametem byl gaznik, po zalozeniu juz wysluzonego ale farbycznego spalanie spadlo o polowe a prawdziwy kop dopiero sie pojawil (wczesniej bujaly mnie eleganty na trasie). no ale to stare dzieje, pozniej byl nowka aparat i smigal pieknie, 4.3 litra na trasie na 100 km z zlotu.