Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bombel HF MEMBER accent 1.5 1999r. !!!!!! | 2008-03-25 23:19:14 Witam
dawnu tu nie bylem bo i accent jezdzil bez wiekszych problemow wiec problem jest nastepujacy jest to Hyundai Accent 1 wydanie 1999r silnik 1.5 5 drzwiowy Jakies 2 miesiace temu gdy auto stalo dluzej np po nocy jak je zapalilem i ruszalem to na 2 biegu dostawalo minimalnej czkawki - tzn jak dodawalem gazu a silnik byl zimny to tylko na 2 biegu to sie dzialo - jak auto sie nagrzalo (silnik) wszystko ustepowalo - kolega doradzil wymien swiece bo przejechalem na nich 40tys. km - wymienilem na swiece NGK (byly Bosche) - pomoglo czkawka przestala sie pojawiac taka mocniejsza na 2 biegu podczas przyspieszania na zimnym silniku ale jest jeszcze 1 maly ale strasznie irytujacy problem auto jak sie nagrzeje to sluchajac w ciszy obrotow silnika (na postoju) co jakies (nie ma reguly) 20 - 30 sekund slychac ze zgubi obrot tzn delikatnie szarpnie (np tak jakby wlaczyl sie wentylator bo wtedy pojawia sie jak wiemy dodatkowe obciazenie instalacji) ale tu nie o wentylator chodzi - podaje tylko dla przykladu zachowanie jesli np stoje, auto pracuje na wolnych obrotach - nagrzane i gwaltowni wcisne gaz tak do 4000 tys. obr silnik oczywiscie wejdzie na obroty ale przy gwaltownym wcisnieciu najpierw pojawi sie czkawka na ulamek sekundy i potem przyspieszy podczas jazdy objawia sie to tym, ze gdy np jedziemy spokojnie np na 1 lub 2 i chcemy gwaltownie przyspieszyc by cos ominac-wlaczyc sie do ruchu to wtedy najpier szarpniecie-czkawka na ulamek sekundy i auto potem pzyspiesza kolega mowi zebym wymienil jeszcze przewody ale moim zdaniem cos dzieje sie z doprowadzeniem paliwa bo gdy silnik zimny i jest jak wiemy zapodawane automatyczne ssanie to to objawy nie wystepuja badz wystepuja minimalnie pomyslalem ze moze jakies trefne paliwo zatankowalem wiec - juz 3 razy na BP Pb-95 i za ostatnim razem dolalem specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy STP STP Niestety przejechalem 100km i nadal to samo juz sam nie wiem co moze byc przyczyna brudne wtryski, silnik krokowy, brudna przepustnica, sonda lambda - bo to znalzlem na forum moze ktos mial podobny problem i moze wlasnie w accencie 1.5 auto ma 71 000 km przebiegu od nowosci w rodzinie i do tej pory nie mialo jakichkolwiek probleow z silnikiem Bede bardzo wdzieczny za pomoc i wszelkie rady [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-26 11:02:48 ] |
kpawel HF MEMBER Accent Warszawa | 2008-03-26 00:02:53 Problem z układem paliwowym.
Możliwości: -zapchany filtr paliwa -nieszczelność przewodów paliwowych znajdujących się w zbiorniku paliwa -coś nie tak z pompom paliwa Czy pali za pierwszym razem? Jaka jest kultura pracy pompy paliwa, czy głośno pracuje, czy się grzeje (na zewnątrz baku)? |
![]() Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2008-03-26 00:15:26 Jak masz mozliwosc podepnij pod "komputer", moze odrazy wyjdzie. Moj rocznik to rowniez 1999, tylko przebieg 2x wiekszy, ale kable WN byly w oplakanym stanie, wymienilem na NGK (koszt 60zl brutto) napewno nie zaszkodzi, moze jakies przebicie. |
![]() Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2008-03-26 23:44:22 No i super ![]() Oryginaly to Bosch ? Takie u mnie byly stare. Wiek robi swoje, zdejmujac kable niektore potrafily sie rozpasc na 3 czesci skladowe: blaszka, gumowa nasadka i reszta kabla ![]() |