Planowanie glowicy i jeszcze cos innowacyjnego chyba...;p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam pierwsze pytanie jest wydaje sie prostrze, a mianowicie mysle aby splanowac glowice w moin escorcie xr3i z silnikiem 1.6 z 1987 roku i pytanie jest nastepujace- o ile moge ja splanowac , jakies sa tego skutki , wady, zalety, ????
natomiast drugie pytanie dotyczy auta rodzicow, czyli esiego z 1995r z 75 konnym silnikiem 1.4 na pełnym wtrysku, i tak sobie kiedys pomyslalem ze to jest praktycznie ten sam silnik co 1.6 chociazby w moin xr3i tylko ma inna skrzynie korbowa -wiekszy skok tłokaa blok silnika,glowica jest to samo ( nie liczac podzespołow jak wtrys cały itd....) i czy jak bym załozyl do tego silnika 1.4 skrzynie korbowa od 1.6, wtedy z 1.4 mpi zrobilo by sie 1.6 mpi, tylko by trzeba bylo przeprogramowac mapy wtryskow i nieiwem czy nie czekala by mnie jakas wymiana wtryskow na jakies co by sobie daly rade no i tak samo skutki,wady zalety tego, czy i tak o ile moze wzrosnac moc, zuzycie paliwa????? todrugie pytanie jest chyba dosc dziwne co nie??
  
 
no co nikt mi nie pomoże???????czy to za trudne dla was??

[ wiadomość edytowana przez: strutter dnia 2007-08-15 13:49:04 ]
  
 
Cytat:
2007-08-15 11:18:47, strutter pisze:
witam pierwsze pytanie jest wydaje sie prostrze, a mianowicie mysle aby splanowac glowice w moin escorcie xr3i z silnikiem 1.6 z 1987 roku i pytanie jest nastepujace- o ile moge ja splanowac , jakies sa tego skutki , wady, zalety, ???? natomiast drugie pytanie dotyczy auta rodzicow, czyli esiego z 1995r z 75 konnym silnikiem 1.4 na pełnym wtrysku, i tak sobie kiedys pomyslalem ze to jest praktycznie ten sam silnik co 1.6 chociazby w moin xr3i tylko ma inna skrzynie korbowa -wiekszy skok tłokaa blok silnika,glowica jest to samo ( nie liczac podzespołow jak wtrys cały itd....) i czy jak bym załozyl do tego silnika 1.4 skrzynie korbowa od 1.6, wtedy z 1.4 mpi zrobilo by sie 1.6 mpi, tylko by trzeba bylo przeprogramowac mapy wtryskow i nieiwem czy nie czekala by mnie jakas wymiana wtryskow na jakies co by sobie daly rade no i tak samo skutki,wady zalety tego, czy i tak o ile moze wzrosnac moc, zuzycie paliwa????? todrugie pytanie jest chyba dosc dziwne co nie??



Po co chcesz ją jakoś mocno planować.....
Przecież to ci nic nie da....
Jedynie można coś spiepszyć(np zawory z tłokiem się spotkają)
To jest tak wymierzone aby było kilka wymiarów nominalnych do planowania....
To tak jak z remontem silnika-- za dużo zeszlifujesz cylinder to wkońcu tłoki będą do wymiany....
Na drugie pytanie jest prosta odpowiedz po co?
Twója jednostka jest pewnie mocniej wysłużona niż rodziców....
Chyba że się mylę
  
 
planowanie glowicy jest bez sensu, jesli ma byc to jedyna modyfikacja w silniku...bo nic o nie da. jak za mocno splanujesz to pozniej nie bedziesz mial z czego plaszczyzny wyprowadzic w razie czego..druga sprawa to juz wogole totalny bezsens
  
 
ja nie pytam o zdanie tylko prosze o rady, nie chodzi o to ze to ma byc akurat z mojego silnika... :|
  
 
chodzi o to ze chce troche zwiekszyc moc tamtego esiego a na swapa mnie nie stac..., a jesli chodzi i o plnowanie glowicy to chcialem to zrobic przy okazji remontu silnika....
  
 
planowanie głowicy - wiadomo, juz pisali

a co do drugiego pytania... kolego.. blok silnika jest inny w 1.6 i 1.4 srednice cylindrów są inne, głowica też jest inna
  
 
Witam!
Planowałem głowice bo musiałem, ale po tym zabiegu chyba jest słabszy niż przed, a przynajmniej nie czuje żadnego przyrostu mocy. Gdybym mógł z wami jechać do Piotrkowic na grila to byśmy sobie już wtedy tę kwestię wyjaśnili.
Pozdrawiam.