PILNE POMOCY AWARIA

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Część

Słuchajcie jest problem, jestem właśnie w podróży, chciałem wrócić do domu i dup.......
Zjechałem na stacje benzynową żeby dotankować przed powrotem. Oczywiście aura dopisała i łało jek z cebra. Przed stacją była kałurza, musiałem przez nią przejachać i sie zaczęło. Podjechałem pod dystrybutor zatankowałem i sie zaczęło.
Samochód kręci niestety nie zapala. Prawdopodobnie coś sie zalało. Tylko nie wiem co dokładnie sprawdzić. Nie ma iskry na świecach i nie wiem co zrobić. MOże macie jakiś pomysł co mogę strawdzić, a dodam że to RS.
Pomocy bo miarka wyrozumiałości dla essiego zaczyna sie przelewać.

może odparuje i zapali, sprawdzałeś kopułke?

Ja bym sprawdził wtyczke od czujnika połozenia wału korbowego, bo jeśli wjechałeś w kałuże to pewnie woda sie dostała do kostki i powoduje zwarcie.

on-driver a od kiedy to RS ma kopułke no chyba ze według ciebie kopułka to cewka zapłonowa

kopulke? w rsie?

nie wiem stary nie znam się na rsie, probuję tylko komuś pomóc. Pomyślałem że większość normalnych silników ma kopułkę i może ją zalało, jak mojemu sąsiadowi w piątek

W którym miejscu w RS-ie jest czujnik wału???? Bo nie mogę zlokalizować

czujnik położenia wału jest z tyłu silnika(najlepszy dostęp od spodu jest)
znajduje się on na wysokości koła zamachowego czyli mniej więcej za 4 cylindrem. Wtyczka 2 pinowa

I jak tu sie tam dostać bez kanału? I do tego ten deszcz.

Cytat:
2007-08-12 21:36:27, djtados pisze:
czujnik położenia wału jest z tyłu silnika(najlepszy dostęp od spodu jest) znajduje się on na wysokości koła zamachowego czyli mniej więcej za 4 cylindrem. Wtyczka 2 pinowa

jesli obudowa silnika tzn korpus jest taki sam co 1.6 16V to miedzy kolektorem wydechowym a rozrusznikiem

fakt faktem kanal bedzie najlepszym rozwiazaniem albo lezenie na glebie

ogolnie to good luck trzymamy kciuki