| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2007-08-16 17:14:52 Witam!
Powiedzcie mi jak całkiem wyeliminować elektrykę jako winowajce tego że NON STOP pali się kontrolka ciśnienia oleju ? Sprawdzałem już 3 czujniki. Jak odłączam kabel od czujnika to kontrolka gaśnie... Ale jak podłącze to nie ważne , że silnik chodzi na 600 obr/min czy 7000 - non stop się pali ta kontrolka ;/ Narazie chcę mówić tylko o elektryce , wkrótce poruszymy srawe mechaniki
I proszę nie blokować tematu , bo sprawdzałem już wszystko prawie.
Dodam zdjęcia , że zaślepki są na miejscu, ale narazie o mechanice nie mówimy : FOTKA 1 FOTKA 2 [ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-08-16 17:19:28 ] [ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-08-16 17:21:27 ] |
Taczkins 126p Jastrzębie Zdrój | 2007-08-16 19:45:19 Skoro nie mówimy o mechanice to nie będę wspominał o pierścieniu uszczelniającym wał korbowy od strony rozrządu |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2007-08-16 20:01:28 właśnie to muszę sprawdzić, mówmy o mechanice bo już się konsultowałem z paroma osobami w tym z elektrykiem i czujnik jest wporządku . |
stefanax 126p Poznań | 2007-08-16 22:48:57 no i dałeś moze nowy oring pod smok oleju?
bo ja ostatnio miałem tak że dałem stary i nie chciał silnik złapać ciśnienia. okazało się że była naprawde minimalna przerwa między smokiem oleju a blokiem i nie chciał smok zassac oleju. a tak przy okazji odłacz cewke zapłonową, wykręć czujnik oleju i sprawdz wogóle czy przez ten otwór leci olej jak bedziesz kręcił na rozruszniku. przy okazji zeby silnikowi było łatwiej to mozesz wykręcić świece. w taki sposób wyjaśni ci się sprawa czy olej jest podawany przez pompe oleju w układ smarowania [ wiadomość edytowana przez: stefanax dnia 2007-08-16 22:54:05 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2007-08-17 20:20:02 Jedyne czego szkoda to paneweczki. One braku poślizgu nie lubią..... |