Reaktywacja nexii

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak Wam się widzi nexia 2007 ??










  
 
Tylny zderzak tym przetłoczeniem nad wydechem przypomina mi m-pakiet z e39 Reszta troche dziwaczna, przód jest nawet ładny, ale wnętrze to porażka
ot takie tam tanie autko na bidne rynki.

  
 
aaa!
i strasznie kradną w tym uzbekistanie - na trzecim zdjęciu w aucie nie ma już wycieraczki po stronie pasażera
  
 
Ale fuuuuuuuuuuujnie,,,,,bleeee,,,
NIech konstruktorzy lepiej pomyślą o reaktywacji ESPERO.
Tomasz i pewno bidotka łyknie taki wózek,,,,,,
  
 
Cytat:
2007-08-16 08:08:02, Kiniusia pisze:
Tomasz i pewno bidotka łyknie taki wózek,,,,,,



Biedota... biedota... a paskudy logany podbijają wiele krajów unii. Ciekawe czemu...?
  
 
Ja tam mam sympatię do nokii...(od czasu jak kiedyś 2 lata niom jeździłem).....

Stąd pewnie ta "bidotka" mi się nawet podoba...
(a porównując właśnie do logana to jest to co najmni miss uniwersum! )
  
 
Cytat:
2007-08-16 08:43:27, piotr_ek pisze:
Biedota... biedota... a paskudy logany podbijają wiele krajów unii. Ciekawe czemu...?



Ano dlatego, że nie każdy jest "samochodowym onanistą" (przepraszam za wyrażenie) - niektórzy chcą po prostu w miarę sprawnie, w miarę wygodnie i tanio przemieszczać się z punku A do punktu B, nie patrząc na super osiągi, prestiż, czy tego typu bzdury.
Logan im to zapewnia, więc "po co przepłacać"...?
  
 
Cytat:
2007-08-16 09:07:20, pyrekcb pisze:
Logan im to zapewnia, więc "po co przepłacać"...?



W naszym niedorozwiniętym kraju auto w większości przypadków kupuje się przede wszystkim po to by się pokazać. Dopiero na dalszych miejscach jest to co najważniejsze, czyli pokonywanie tras takich czy innych w tanim aucie z gwarancją.
  
 
Cytat:
2007-08-16 09:44:12, piotr_ek pisze:
W naszym niedorozwiniętym kraju auto w większości przypadków kupuje się przede wszystkim po to by się pokazać. Dopiero na dalszych miejscach jest to co najważniejsze, czyli pokonywanie tras takich czy innych w tanim aucie z gwarancją.



Zgadza się, dlatego cieszą się większą popularnością w UE.
  
 
Cytat:
2007-08-16 09:47:02, pyrekcb pisze:
Zgadza się, dlatego cieszą się większą popularnością w UE.



A do nas (a szczególnie mojej wsi) jadą tabunami Golfy III. Teraz wyglądając z okna widzę z 5 golfów, a wszystkich aut na parkingu raptem może jest 10 czy 15.
  
 
Z zew. nawet dobrze zatuszowali podobieństwo do nexi, szczególnie przód jest udany a i tył dość ciekawie jest zrobiony. Wygląd zdecydowanie ciekawszy od protoplasty i z pewnoscią nie nabawi się kompleksów w porównanich z thalią , loganem czy albeą bo niestety linea już raczej jest poza konkurencją chociaż wnętrze linei mnie się nie szczególnie podoba.
Linia deski ma coś z fiata sieny.

Ciekawie by było jakby wreszcie pojawił się jakiś prawnuczek z dobrymi genami po espero, bo skoro odgrzewają nexię a i przecież matiza - spark to dlaczego nie espero, które było chyba najbardziej udanym autem daewoo.


[ wiadomość edytowana przez: rudi dnia 2007-08-16 12:14:19 ]
  
 
Mi sie tylko drzwi nie podobają. wyglądają tak samo syfiato jak w kadecie :/. A cała reszta jest OK. ciekawe jaka bedzie cena tego wynalazku

Pozdr.
  
 
Cytat:
2007-08-16 12:19:03, robertkaluza pisze:
Mi sie tylko drzwi nie podobają. wyglądają tak samo syfiato jak w kadecie



Jak w nexii chyba...
  
 
Cytat:
2007-08-16 12:23:13, piotr_ek pisze:
Jak w nexii chyba...



nexia, kadett - bez różnicy...

Pozdr.
  
 
Nawet niezły, ale przód to mi się kojarzy z Shumą II, a wnętrze jak na dzisiejsze czasy jakoś tak spartańsko i nieprzytulnie wykonane.
Kolber-a wiadomo czy będą to u nas sprzedawać?
KOLEJNE FOTKI I OPIS PO ROSYJSKU


[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2007-08-16 15:07:55 ]
  
 
ten face lifting jest zrobiony w typowo rosyjskim stylu..kojarzy sie ze wspolczesnymi wolgami..obudowa zegarow to troche fiat siena..podoba mi sie panel klimatronika

ale calosc demaskuje widok z boku..linia samochodu zdradza ze konstrukcja ma ponad 20lat i nic tego nie zmieni..pewnie w polsce tego nie bedzie a jesli bedzie to cena bedzie zblizona do logana pewnie..ot ciekawostka i tyle
  
 
Cytat:
2007-08-16 15:28:02, qbaj pisze:
ten face lifting jest zrobiony w typowo rosyjskim stylu..kojarzy sie ze wspolczesnymi wolgami..obudowa zegarow to troche fiat siena..podoba mi sie panel klimatronika ale calosc demaskuje widok z boku..linia samochodu zdradza ze konstrukcja ma ponad 20lat i nic tego nie zmieni..pewnie w polsce tego nie bedzie a jesli bedzie to cena bedzie zblizona do logana pewnie..ot ciekawostka i tyle



że przestarzałe i co z tego w Uzbekistanie pójdzie jak woda a u nas taż jakby tak nówka z klimą i ABS ze 25.000 zł kosztowała to na pewno wielu chętnych by było - taniej od PANDY taka wielchna fura.
  
 
Czepiacie się.
Bryła nexii - przód nie był brzydki to go nie zepsuli. Tył przypomina jako żywo aveo. Samochód prawdiopodobnie skierowany do segmentu budżetoweg - ma szanse się sprzedać. Zalezy od ceny. Że przestarzały wizualnie? a Ładę i tak bije nowoczesnością. Silnikowo jeszcze nie jest najgorzej, zwłaszcza, jezeli będa tam pchali 16V.
Niestety - brak poduszki pasażera chyba wyeliminuje tą ofertę z naszego rynku.

Tak sie kiedyś zastanawiałem -że FSO zrobiło błąd, że nie powalczyli o licencje na esperaka. Troche poklepac blachy io można było przez wiele lat tłuc "nastepce poloneza"...
  
 
Ale manetki kierunków i wycierałek oraz regulacja kiery pozostała sprzed 15 lat

  
 
Kratki nawiewu, klamka, przyciski swiatel itp. - tez stare.

Wyglad Nexii zawsze srednio mi sie podobal (mialem sluzbowa przez 2 lata), ale gdyby tak wznowili produkcje esperaka z cena ok. 25 tys. zl to mysle, ze na brak chetnych by nie narzekali.