Bmw 320 e36-gasnący silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam-wczoraj odebrałem moje kolejne już w życiu BMW jest to model e36 z 2 litrowym silnikiem z 98 roku-ale jak to bywa, to nigdy nie jest idealnie! A mianowicie moim problemem jest od czasu do czasu gasnący silnik? Auto chodzi dobrze na wolnych obrotach i także dobrze przyspiesza, tylko czasami są małe problemy z odpaleniem na dotyk i trzeba go chwile przytrzymać na rozruszniku! Auto zostało sprowadzone z niemieckiego komisu, i pewnie jakiś czas tam stało i ma oryginalny przebieg 160 tyś kilometów! Auto przyjechało do Polski z prawie zerowym stanem paliwa i ze świecącą sie już inspekcją! I teraz pytanie, czy przyczyną tego gaśnięcia może być przekroczony termin inspekcji, czy może przez mały stan paliwa dostała pompa lub filter paliwa sie zapchał, a może jeszcze coś innego? Jeśli sie ktoś spotkał z takim czymś, lub wie co może być powodem gasnięcia silnika to prosze o pomoc!!!!!!!
  
 
Cytat:
2007-08-15 20:08:05, ROBIM3 pisze:
czy przyczyną tego gaśnięcia może być przekroczony termin inspekcji


nie
  
 
Cytat:
2007-08-15 20:08:05, ROBIM3 pisze:
jeszcze coś innego?


wymień WSZYSTKO to co sie wymienia jak sie kupuje bmw, jak problem bedzie dalej to pisz
pozdro
  
 
Napisz w jakich sytuacjach gaśnie ci silnik. Mi przygasa, a następnie gaśnie na wolnych obrotach i ludzie mi mówią, że to czujnik położenia przepustnicy mam do wymiany. Opisz swoją sytuację trochę bardziej.
  
 
U mnie auto nie przygasa, ani sie nie dławi- tylko poprostu gaśnie jak puszcze pedał gazu( i to nie zawsze)! Wygląda to tak jak by miał jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe-czyli odcięcie zapłonu! Z tym że jak mi zgaśnie to poprostu odpalam auto ponownie i silnik chodzi normalnie! Czasami jest też tak że po ponownym odpaleniu, silnik po kilku sekundach gaśnie ponownie, a czasami chodzi juz normalnie! No i sam już nie wiem?
  
 
Zerknij do filtru powietrza w jakim jest stanie.
Jak to nowe autko to warto by podjechać na komputer wiele to nie kosztuje a możesz sie wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć.
  
 
W takim razie stawiał bym na pompę paliwa, dla pewności wymień filtr.
  
 
Dzisiaj byłem na diagnostyce komputerowej i mi pokazało że przyczyną gaśniecia silnika jest czujnik położenia wału! W poniedziałek będę go wymieniał, więc mam nadzieje że wszystko będzie ok!!!
  
 
Też przerabiałem wymianę czujnika położenia wału, w moim przypadku 498 zł (oryginał). Tylko u mnie objaw uszkodzonego czujnika był taki, że silnik mi raptem zgasł na światłach i nie chciał odpalić ponownie, normalnie obciach Po wymianie wszystko jest OK.
  
 
ROBIM3 pisze:
Cytat:
Dzisiaj byłem na diagnostyce komputerowej i mi pokazało że przyczyną gaśniecia silnika jest czujnik położenia wału! W poniedziałek będę go wymieniał, więc mam nadzieje że wszystko będzie ok!!!


Po wymianie czujnika napisz czy wszystko ok napewno komuś jeszcze przyda się ten post
Pozdro
  
 
Panowie-po wymianie czujnika wszystko ok!!! Silniczek gada tak jak powinien, no i w koncu ma moc taka jaka powinien miec-rewelacja! Informuje że nowy czujnik z wyminą kosztował mnie 400zł!