MotoNews.pl
10 Pytanko o silnik 1,6 EFI (193081/45) - PT
  

Pytanko o silnik 1,6 EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemanko, chcę ten silniczek wymienić na jakiś inny, tylko od czego będzie pasował i pewnie skrzynia też do wymiany?, tak chociaż 2,0 jak nie da rady większego zmieścić, a jeśli to będzie lipa to proszę o namiary na jakieś urzywane turbo do tego co mam.
Dzięx.
  
 
tak na chłopski rozum
żeby wymienić silnik musisz wymienić komputer, żeby wymienić komputer trzeba coś zrobić z instalacją elektr. żeby to trzymało się kupy czy jest sens - a jak auto za słabe to zbieraj pieniążki i kup coś z wyższej półki
bez obrazy ale z gówna bata nie ukręcisz
  
 
Hmmm kolego widzę, że nie zabardzo orientujesz się w temacie.
Popierwsze SWAP (czyli zmiana silnika)na inny to nie taka prosta sprawa, chyba że wkładasz to samo co miałeś wcześniej - wtedy unikniesz paru komplikacji.

Jeśli chcesz wkładać 2.0 to proponuje RSa, stary srawdzony swap.
Skompletuj wiazki elektryczne, skrzynie biegów, sanki (rama pomocnicza), hamowniki, i sam silnik z osprzętem.
Wtedy możesz zabrać się za swapa.

Jesli chodzi o turbo to jak zamierzasz to zrobić, do pewnie już podjechanego silnika wsadzasz turbine i co osiągasz? Zapewne małe bum silnika.
Jesli chcesz turbo, to znajdz sobie RST i swapuj z niego.
  
 
Dzięki za ukierunkowanie mnie, teraz wiem że może bardziej sensowne będzie zbierać na jakiegoś innego essiego, są essiory z napędem na tył?
  
 
Nie ma z tym napędem. Chyba że chcesz 30-latki, albo Cosworth
  
 
ale są za to 4x4 a to juz jakby nie patrzec napęd na tył ma
  
 
O tak, nawet palnikiem da radę zrobić na tył ale by była zabawa palić gumę i robić drifty, a tu essi skaleczony nie "umi" tyłem trza jeździć :/
  
 
dodam, że koszt swapa na RS to minimum 2tkpln+robota. Oczywiście wszystko zależy od stanu części... a i tak zawsze coś wyskoczy nadplanowego...

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2007-08-24 09:08:53 ]