Jaki pojemonści ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak można uzyskać większe pojemności na bloku maluchowskim??
  
 
tak jak w każdym innym aucie . żeby nie przerabiać bloku, trzeba zmienić wał na taki o większym wykorbieniu, jednak o taki dość trudno.. można też wstawić tłoki i cylindry o większej średnicy, ale to wiąże się już z rozwierceniem bloku....
  
 
Ja mam wal kaluzy o skoku 73,8mm
moZe w sierpniu bedzie na sprzedaz...
  
 
Z profesjonalnych rozwiązań największy skok wału do kaszla to 82 mm firmy Gozzoli i tłoki z cylindrami śr. 85 mm Gianinni. Na stronie Żurawia znajdziesz opis, jak złożyć blok kaszla z tłokami i cylindrami z VW Typ 1 (garbus) - śr. tłoka 86 mm, na dodatek do tego silnika występują tłoki+cylindry nawet 94mm, lecz to tylko luźne rozważania.
  
 
Wiem że można zrobić 800cm na tłokach od garba i 700cm na bisie ale szukam coś ponad to i w miare przystępnej cenie.Kiedyś zastanawiałem się nad cylynidrami od junaka ale z powodu braku takowych nie jestem wstanie sprawdzic czy to ewentualnie pasuje i funkcjonuje.Co wy na to ??
  
 
a jaka to jest pojemnosc jednego???albo ile ma srednicy jeden tlok???
wiem ze raczej nie da rady tanim kosztem...najtansze to wlasnie to co wymieniles..czyli na tokach od garba 800...lub na tlokach od CC700/Bis 700...mozesz tez zrobic na CC700 3ci szlif to wtedy bedziesz mial 712ccm...
albo mozna w ten sam sposob co z CC700/bis zrobic na tlokach od lady)82mm) tylko jeszcze nie wein jak to bedzie z wysokoscia cylindra...wtedy bedziesz mail 745ccm...
albo szukaj walu o wiekszym skoku...od razu rezygnuj z walow prod. swiatka....podobno straszne wibracje przez nie sa...
  
 
junak ma 350 pojemnosci chyba...
  
 
no i wszedłem na stronkę gozzoli (Yaninnya dzięki)..
nie ma się co rozdrabniać, zestaw do malucha na 930ccm@70hp można kupić już za 3 400 euro ))
w skład zestawu wchodzą m.in: tłoki 85mm, zawory 33 i 39 mm gaźnik dellorto 40 dhla z kolektorem /do tego filtry/, miska olejowa typ giannini, chyba wał 76mm, wałek i jeszcez kilka innych rzeczy, ale nie wiem jakich, bo nie umiem włoskiego


[ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2003-06-24 20:06:57 ]
  
 
jeszcze kilka innych wykminionych cen:
miski alu: najtańsza 112euro
tłoki 85mm: 150 euro
kolektor pod webera dcoe 40-45mm na głowicę od pandy: 284 euro
kol. pod pionowe dellorto 32-35 87 euro
kit do montażu chłodnicy oleju: 284 euro
wały (kute): 76mm-775euro 80mm- 900 euro 82mm-1000euro
kit do malucha na tarcze 20cm 440 euro
wskaźnik lambdy 140 euro
filtry do weberów ok 25 euro
tytanowe korby 645 euro (ale za sztukę )
i wiele, wiele innych... aha, do tego poprzedniego zestawu są też korby....
  
 
wałki ok 200 euro
kit 700/38hp 1450 euro
(chyba) wtrysk 3tys euro....
http://www.gozzoli.it/prices/goz.pdf tutaj reszta.... aż ciężko się napatrzyć
  
 
Tak ma pojemność 350cm przy średnicy tłoku 75 a bez żadnych problemów można do 80 rozwiercic i skok tłoku w junaku jest 80 a w maluchu 70,więc zawsze można coś pokombinować
  
 
ciekawa alternatywa...musialbym zobaczyc taki cylinder...
  
 
jakiej grubości jest ścianka tulei w tym junaku??
czy cyliner jest wystarczająco użebrowany??
jakiej średnicy jest tuleja??
  
 
Niestety nie posiadam takliego cylindra i więcej informacj nie jestem wstanie udzielic ale jak kupie to to posprawdzam i napisze.
Cylinder jest dobrze użebrowany z tego co widziałem na zdjęciach
i na żywo.Ścianka nie wiem jaka jest ale gadałem z jednym gościem to mówił że wsadził do junak nawet tulej od garba i miał pojemność 500cm
  
 
to że koleś wsadził tuleje od garba, to raczej nie świadczy dobrze na korzyść tych junakowych, bo znaczy, że nie da się ich rozwiercić jakoś konkretnie.....
  
 
Nie widziałem tulej która by miała około 1,5cm.Tłok w Junak I szlif ma 35 a III nawet 77 wiec spokojnie można do 80 roziercić cylinder, a jak ktoś lubi jazde junakiem na krótką metę więc i robi sobie 500cm z tulej,ale jak będę już miał jeden cylider to wszytsko posprawdzam.
P.S Do tych co są z Łodzi kiedy jest moto weteran bazar ??
  
 
Widynek! Coś mi się wydaje, że już Ci przeszło dłubanie na maxa kaszelka? Kiedyś to liczyłem, to wyszło mi, że top kaszel kosztowałby grubo ponad 100 000,- PLN! Nie pchać się! Zamówienia przyjmuję w kolejności zgłoszeń!
Jeśli chcesz ciekawej sugestii, to przemyśl montaż całego zespołu napędowego z VW Typ 1 - Garbusa. Max pojemność 2,4 l, realna moc 180 - 190 KM. Co ty na to?

[ wiadomość edytowana przez: Yaninnya dnia 2003-06-25 12:32:05 ]
  
 
100 000zł?? chyba trochę przesadzasz... kompletny zawias e stablilizatorami
+hamulce + silnik 1000cc na weberze i kutych podzespołach wychodzi na fiat500sport.com za ok. 20 000 (liczyłem to przy cenie euro ok.3,7zł, więc teraz "ciut' wiecej)
  
 
Cytat:
2003-06-25 11:49:31, Bukson pisze:
Nie widziałem tulej która by miała około 1,5cm.Tłok w Junak I szlif ma 35 a III nawet 77 wiec spokojnie można do 80 roziercić cylinder, a jak ktoś lubi jazde junakiem na krótką metę więc i robi sobie 500cm z tulej,ale jak będę już miał jeden cylider to wszytsko posprawdzam.
P.S Do tych co są z Łodzi kiedy jest moto weteran bazar ??

  
 
A cenę skrzyni kłowej 6+R, felg magnezowych lub przynajmniej jakichś "motorsport" 15', opon 165/45R15V, wtrysku paliwa, hamulców z czterotłokowymi zaciskami, klatki Spasco, kubła węglowego Recaro liczyłeś? Sama skrzynia 6+R (wkład) kosztuje 2530,93 €, czyli przy obecnym 4,3 to jest 10 883,- PLN. Oprócz tego, wiele innych rzeczy nie wymieniłem.