MotoNews.pl
1 BLOS-opinie użytkownika (154239/0) - PT
  

BLOS-opinie użytkownika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam go od miesiąca motor 1.8.
Spalanie w mieście spadło z 15l do 12-13l/100
Spalanie na trasie:
8-9l/100km (90-130km/h)
11-12l/100km (130-200 km/h)
Wyraźny wzrost mocy na PB i Vmax (210 km/h)
Na LPG też wzrost mocy i Vmax (200 km/h)

ps.
Wymagana dokładna regulacja na analizatorze spalin przez fachowca

[ wiadomość edytowana przez: cezariusz dnia 2006-12-04 09:18:33 ]
[ powód edycji: błąd ortograficzny ]
  
 
Witam
Ja posiadam blosa od tygodnia.
Jeszcze się nie wybrałem na regulację bo szukam jakiegoś fachowca w pobliżu, ale jużwidać poprawę pracy silnika. Chodzi równiej i ma lepsze odejście.
Co do spalania to jeszcze się nie wypowiem.
Mam natomiast pytanie czy założyłeś jakąś osłonę w razie wystrzału w dolocie ???
Wiem że gdy silnik pracuje dobrze to prawie się to nie zdarza ale zawsze jest taka możliwość.
A jeżeli mieszanka się cofnie i eksploduje w kolektorze to może się zatrzymać na blosie, i to może boleć.

Pozdrawiam

Dogan
  
 
nie niezakładałem.To tylko wprowadza niepotrzebne zawirowania i opory powietrza w dolocie.
Prawidłowo wyregulowany skład mieszanki nie powoduje strzałów.Dlatego potrzeba regulacji na analizatorze przez fachowca niekoniecznie gaziaża.
  
 
A możecie podać więcej szczegółów dotyczących Waszych BLOS-ów: jakie macie, gdzie kupione, czy były problemy z montażem (czytałem, że gazownicy podchodzą do nich jak do jeża), cena itp.?
  
 
Cytat:
2006-07-30 21:21:58, kc pisze:
A możecie podać więcej szczegółów dotyczących Waszych BLOS-ów: jakie macie, gdzie kupione, czy były problemy z montażem (czytałem, że gazownicy podchodzą do nich jak do jeża), cena itp.?


Ja kupiłem u tego gościa
Większych problemów nie miałem.
Jak żona wróci z nad morza to wrzucę parę fotek jak to wygląda.
Można założyć samemu ok.20-30 min. roboty.Już pisałem wyżej regulować go nie musi gaziaż.Może to być zwykły mechanik ale musi się znać na gaźnikach i umieć je regulować (najlepiej analizator spalin).Możesz też wstępnie wyregulować na mierniku.Napięcie sondy lambda powinno oscylować między:0,3-0,5V i do 0,6V na biegu jałowym-bogato (ten gaźnik tak ma)

[ wiadomość edytowana przez: rysiu1 dnia 2006-07-31 19:02:02 ]
  
 
Witam.
Blos zakupiony tutaj BLOS

Problemów żadnych z zakupem. Przesyłka po 2 dniach dotarła.
Z montażem także żadnego problemu. Godzinka zabawy i po temacie.

Auto chodzi na ustawieniach standardowych bo chyba mi lambda szwankuje, ale jak na razie nie narzekam.

W tym tygodniu jadę na regulację do warsztatu znajomka i zobaczymy co będzie po tym.

Pod koniec sierpnia jak będzie więcej czasu wybiorę się na hamownie i wtedy zobaczymy.

Załączam zdjęcia z mojego auta.

Jak dam radę podłączę też fotki od brata z jego nexii, tesh ma blosa.







Pozdrawiam

Dogan
  
 
Dzięki za info rysiu1 i dogan.
A czy dokonywaliście jakiś zmian w ustawieniach parownika i silnika krokowego?


  
 
Cytat:
2006-07-31 22:18:55, kc pisze:
Dzięki za info rysiu1 i dogan. A czy dokonywaliście jakiś zmian w ustawieniach parownika i silnika krokowego?

silnik krokowy to chyba sluzy juz tylko za atrape zeby nie bylo problemow na przegladach...bo watpie zeby uzytkownicy blosa stroili to pod komputer..komputer chyba przestal decydowac o doborze mieszanki i jego role przejal blos..myle sie?
  
 
Cytat:
2006-07-31 22:32:15, qbaj pisze:
silnik krokowy to chyba sluzy juz tylko za atrape zeby nie bylo problemow na przegladach...bo watpie zeby uzytkownicy blosa stroili to pod komputer..komputer chyba przestal decydowac o doborze mieszanki i jego role przejal blos..myle sie?



stąd moje pytanie.
szczególnie interesuje mnie parownik.
  
 
Krokowca wywaliłem bo jest niepotrzebny(muszę zrobić atrapę do przeglądów)
Co do parownika ustawiasz na maksymalną wydjność a całą regulację przejmuje blos.
A komputer od gazu jest potrzebny do wyłączania wtrysków i ich emulacji
  
 
No właśnie myslę, że można ustawić silnik krokowy na maksymalne otwarcie a zakres pracy na naj,mniejszy jaki się da.

A jakie powinny być proporcje powietrze-gaz?
  
 
Zadam pytanie raczej z lenistwa
srednica blosa ma 70mm.Jaka jest srednica przepustnicy???? i czy kupujac dostaje sie jakies laczniki gumowe?
  
 
Ja tak na marginesie - czy ktoś uprawniony mógłby wreszcie zmienic tytuł, bo wstyd trochę, jak ktoś zajrzy....
  
 
Blos jest minimalnie wiekszy niz przepustnica.
Także ja sobie lekko nacialem przepustnice (w blosie są 2 wypustki) i wcisnalem blosa na sztywno.
Niestety gume trzeba sobie wykombinować samemu.
Dostaje się tylko 2 metalowe pierścienie.

Ale plastikowa rura od dolotu jest połączona z przepustnicą gumą także można sobie przyciąć na pół i jush mamy łączniki

Spalanie na trasie wyszło mi ok 10l (przedtem troche więcej) ale jazda nadal bez regulacji
Pozdrawiam


Dogan

  
 
Targam temat do góry...ot tak z czystej ciekawości ...Jakie dalsze wrażenia i opinie Panowie "BLOSowcy" ??

No i podnoszę wniosek Kolegi Pyrekcb !!...MODOWIE! ..bardzo proszę poprawić ortograficznie tytuł wątka
  
 
no ja tez czekam na dalsze opinie no i info how much itp, wiem ze da sie to juz kupic u niektorych gazownikow ale poki co u mnie zbyt blisko tego nie ma...
  
 
Cytat:
2006-12-03 19:47:31, bogdan1 pisze:
Targam temat do góry...ot tak z czystej ciekawości ...Jakie dalsze wrażenia i opinie Panowie "BLOSowcy" ?? No i podnoszę wniosek Kolegi Pyrekcb !!...MODOWIE! ..bardzo proszę poprawić ortograficznie tytuł wątka


Dyskretnemu Modowi Bardzo dziękuję za literacką życzliwość

No i trzymamy temat na górze bo dalej cisza w materii empirycznych doznań poBLOSowych
  
 
Dalsze wrażenia są na plus.
Spalanie utrzymuje się na przyzwoitym poziomie (12-13,5l LPG/100 miasto) czasami troszkę więcej (ciężka noga) na trasie już pisałem wyżej.
Cwikus można kupić na allegro ok.330 zł. +koszty regulacji w warsztacie na analizatorze (przyjedź do gorzówka to Ci za free zrobię)

p.s.
nie jestem mistrzem ortografii

p.s.2
teraz mam firefoxa 2 i tu jest słownik więc chyba będzie lepiej


[ wiadomość edytowana przez: rysiu1 dnia 2006-12-05 17:22:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: rysiu1 dnia 2006-12-05 17:23:18 ]
  
 
No to i ja się dorzucę.

Wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Spalanie:
- 9,5-10l na trasie (ostatnie trasy średnia 80 kmh a max 166 kmh)
- 13-15l na mieście (lubie ostrą jazdę)

Autko ma siłę i przyspieszenie jak nigdy przedtem.
Chodzi równiutko, nie gaśnie, nie faluje nawet jak jest zimne.

Co do regulacji to zrobiliśmy sami, troche na lambdzie i troche na czuja (w końcu ojciec mechanik i troche z autami powalczył).

Mamy razem 3 blosy w rodzinie (ja, ojciec w swoim esperaku i brat w nexii) i każdy zadowolony.

Koszty przedstawił przedmówca.

W razie pytań służę pomocą

Pozdrawiam

Dogan
  
 
Ładnie Wam chleje...