| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tofik omega b lidzbark warminski | 2006-05-20 17:50:15 Świece i kable wymieniłem i dalej to samo. Oma jest już u mechanika i się okaże co jest. Mam nadzieje że nie głowica.
|
Piterek_VU Omega B MV6 kombi Czę100chowa | 2006-05-22 21:17:43 a moze takai traf, ze z rozdzielaczem sie cos zadzialo ? |
autoseba Jeep Wrocław | 2006-05-22 23:36:53
A gdzie masz tam rozdzielacz ? Może masz na myśli cewke? Jak tak to gdyby to była cewka to by nie było iskry na dwóch świecach , bo to jest cewka podwójna , jedna na 1 i 4 i druga na 2 i 3. Podstawowa zasada, aby nastąpił zapłon muszą być spełnione trzy warunki : - odpowiednie ciśnienie - zapłon , czyli iskra - wtrys paliwa , lub gazu , lub spraystarter i nie będzie paliwa w komorze gdy mamy nieszczelny kolektor ssący (wywalona uszczelka , pęknięcie itp) Szukaj a znajdziesz
[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2006-05-23 00:28:19 ] |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2006-05-23 08:23:39 spraystarteru nie polecałbym
co prawda w innym silniku go testowałem ale przygłuchy chodziłem dwa dni a silnik tylko zrobił wielkie sru...
skończyło sie na wymianie filtra powietrza wraz zobudowa i zakupie cewki... która to była przyczyną |
Piterek_VU Omega B MV6 kombi Czę100chowa | 2006-05-23 12:12:13 Faktycznie nie doczytałem jednego
|
tofik omega b lidzbark warminski | 2006-05-24 12:23:07 Sam nie wiem jeszcze co jest ale najdziwniejsze jest to że nie chodzi również na gazie (sekwencja) ,który przecież ma swoje wtryski. |
autoseba Jeep Wrocław | 2006-05-24 15:16:07 Może pasek rozrządu przeskoczył i dostała po zaworach i na jeden gar nie pali ,a na reszte kuleje |
arklin Opel OMEGA B i BFL Koszalin | 2006-05-31 07:58:10 Kilka dni temu miałem dokładnie to samo. Wymieniałem świece i zobaczyłem, że są zaolejone. Po założeniu nowych nie palił na wszystkie gary. Być może nie wyczyściłeś dobrze oleju i przy zakładaniu nowej olej po gwincie spłynął na elektrodę??
Pozdr |
DJ-Wielebny Omega B Suwałki | 2006-06-15 16:24:18 nic miałem podobny problem moja Oma B (2.0 8V) nie chodzila na wszystkich cylindrach, ale może po kolei jadąc na gazie autostradą było wszystko ok. a gdy gaz i się skończył przełączylem na bęzynę i ku mojemu zdziwieniu auto zmiast jechać lepiej niż na gazie zaczeło zwalniać i dławić się zaczeło szarpać i strzelać.jakoś dojechaliśmy do stacji LPG, zatankowłem uruchmiłem Ją na gazie i wszystko wruciło do normy,ale po przejechaniu 200km Oma zupełnie straciła moc i ledwo dojechałem do najbliższego parkingu ok. 2km. co się okazało silnik pracował na 2 garach przez te 2 km. następnego dnia zacięgneliśmy ją do mechanika i jak się okazało nie miał asprężania na 3 i 4 cylindrze, mechanik podejżewal że to uszczelka i po wszelkich diagnozach by tak wynikało. po zdjęcu głowicy okazało się że zawory na 3 i 4 są wypalone. Wymiana zaworów dotarta reszta nowa uszczelka silnik będzie pracował jak zegarek. nic bardziej mylnego okazało się że nie pracuje nadał na 4 garku. i teraz co dalej zawory nowe rysy na cylindrze ni ebyło przy następnym pomiarze ciśnienia się okazało 4atm glowica znowu do ściągnięcia i kontrola całego silnika wyjęcie tłoków i "przegląd" całego silnika cylindry ok. pierścienie ok. tłoki ok.-tak się wydawało Okazało się że na 4 tłoku pod pierścieniem była dziura wymiana tłoka nowe pierścienie na wszystkich i składanie po odpaleniu ku wielkiemu zdziwieni nie chodziła na 1 ale pochwili zaczął silnik pracować rowno icichutko. Jak mechanik powiedział prawdopodobnie z popychacza uciekł olej i nie otwierało zworu na wdechu.na benzynie ok.aż miłoznowu posłuchać jak równo i cicho pracuję Wyjechalem na test od mechanika i na autobanie na benzynce bez wysiłku 150 a w środku nadal cicho i Oma płynie aż chce się jechać ale po przełączeniu na gaz nic nie chce jechać jak się okazało komputer od gazu cały sfajczony.U gazownika okazało się że cała instalacja Lpg to jakaś zbieranina. żeby zrobić jak się nałeży to trzeba znienić całą elektrykę w Lpg kolejny wydatek. Podczas kolejnej pruby drogowej już na benzynie w drodze do gazownika aby zrobiłwszystko jak się należy Oma przestała ciągnąc ledwo do warsztatu Lpg się doczołgałem 20/h po zdiagnozowaniu okazało się że to pompa paliwa wysiadła . Oma narazie czerka na nową pompę a ja już powoli wychodzę z siebie. Omega to fajny samochód tylko żeby się tak niepsuł i ninarażał swoich właścicieli na stres. Muślę że to już koniec tej złej passy. Taki dziny przypadek ale czyżby? pozdrawiam wszystkich ktuży posiadają Omy i żeby nikomu więcej nic się takiego nie przytrafiło. |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2006-06-15 16:34:25 aż taka wadliwa to omega nie jest.....
prawda jest taka że 90 procent omeg jest po niemcu , a tam jak coś jest stare to idzie na papier lub do polski, wiadomo , zawsze coś padnie coś sie skończy, ale porównawczo do innych marek nie ma tragedii problem w tym że auto używane z zakupie jest tanie a orginalne części dla większej połowy naszego narodu duużo za drogie
co tam |
DJ-Wielebny Omega B Suwałki | 2006-06-15 17:16:34 Może Omega aż taka wadliwa nie jest może ja tylko trafiłem na taki egzemplarz.sprowadzona do Polski była w 2000r i prawdopodobnie ostatni właściciel o nią nie dbał ani trochę i dlatego takie kwiatki wychodzą .podejżewam że przynajmniej o częsci tych usterek wiedział i dlatego sprzedał ja a ja na nią trafiłem . prawdopodobnie sam naprawiał zapieczony tylny zacisk hamulca a jak mu się oberwał kołnież w tłoczku to w środek wstawił kawałek jakiejś rurki i tak zostawił ten tłoczek. A już u mnie ujawniło się to tym że na zakręcie (na szczęście jechałem jakieś 50/h) zacieło mi te tylne prawe kolo i mam teraz przerysowany cały prawy bok przez znak. na szczęście ze jest TC i zadziałało więc wyprowadziłem ałto. Jak znajdę gościa co to robił ten hamulec to go cgyba za J**A powieszę. PSczy ktoś może wie czy odnośnie wady ukrytej i popełnieniem przestępstwa z tym hamulcem mogę dochodzić swoich praw. przepraszam że nie w tym temacie ale jestem nowym uczestnikiem forum nie wiedziałe gdzie to zamieścić i pzypiołem się do mojego poprzedniego postu. Jeżeli ktoś może niech przeniesie do tego działu gdzie to powinno się znajdować. przepraszam za kłopot |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2007-08-23 18:04:40 przeczyść wtyczki do wtryskow i ta główna. |