Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() psinthos LOB NET MEMBER SternenFlotte Warszawa | 2007-08-30 11:46:28 Wczoraj wieczorem kontynuowalem prace przy ukladaniu okablowania w aucie (wiecej o tym w innym watku). Aby ulatwic sobie nieco zycie, postanowilem wyjac fotel pasazera - wszak to nic trudnego, pomyslalem. Wystarczy odlaczyc zasilanie maty ogrzewania i wykrecic 4 sruby.
Odlaczenie grzania nie bylo trudne. Przystapilem do wykrecania srub. Na pierwszy ogien poszla prawa przednia. Wsadzilem imbus z gdluga raczka i podjalem probe odkrecenia - po przylozeniu wiekszej sily ruszylo sie. Ale chyba nie to, co trzeba... Dzwiek byl taki, jakby cos sie urwalo/ulamalo. Obecnie srube mozna przekrecic o kilkadziesiat stopni, po czym nastepuje zablokowanie. Po przylozeniu wiekszej sily cos 'przeskakuje' i znowu mozna przekrecic kilkadziesiat stopni. Jak jest rozwiazane mocowanie fotela do karoserii (a konkretnie, do belki zgrzanej do podlogi)? Belka jest zamknieta, wiec podejrzewam, ze od strony wewnetrznej jest zgrzana dodatkowa blaszka z elementem gwintowanym, ktora w moim przypadku sie... upier****la. Kable polozylem bez wyjmowania fotela i nie mam teraz potrzby wyciagania go, ale denerwuje mnie 'niewykrecalna' sruba. Dzieki za wszelkie info. |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2007-08-30 11:52:26 Nie przejmuj sie, tak jest to zrobione. Od drugiej strony nie ma sie jak dostac, wiec trzeba walczyc. Ta sruba na dole jest zwezona i ma jakis mniejszy gwint, w innym przypadku spotkalem sie, ze nie bylo mniejszego gwintu tylko czesciowo byly jakby ukruszone, wyrzezbione. Wymienialem fotele w dwoch Omach i walka zawze byla, trzaski rowniez. Nie znalazlem innej mozliwosci wykrecenia foteli. Potem skrecilem i wszystko jest cacy, spokojnie sruby wchodza do konca i trzymaja fotele jak trzeba.
|