MotoNews.pl
4 X20XEV - kręci, ale nie odpala (193277/0) - PT
  

X20XEV - kręci, ale nie odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ponownie ;]

wiem, ze powodów może by pełno, ale może macie z tym doświadczenie?
Olej, świece, kable niedawno wymieniane.
Rozkręciłem przewody podające paliwo i nic nie leci. Myślicie, że to może by pompa paliwa?
  
 
Cytat:
2007-08-23 15:14:46, zYx pisze:
Witam ponownie ;] wiem, ze powodów może by pełno, ale może macie z tym doświadczenie? Olej, świece, kable niedawno wymieniane. Rozkręciłem przewody podające paliwo i nic nie leci. Myślicie, że to może by pompa paliwa?



Nie myślimy , to jest pompa paliwa , zatarta , lub nie dochodzi do niej napięcie .
  
 
MIałem już taki przypadek dwa razy. Za pierwszym razem kolega jak mnie ciągnął przez kilometr jechałem na biegu i w końcu odpalił. Drugim razem odpalił za którymś razem. Dziś rozebrałem pokrywe zbiornika paliwa, włączyłem zapłon i pompka normalnie się kręciła, wszedłem do auta i odpaliłem.
Także coś z pompą albo wtykami, że czasami nie łączy i trzeba 'walnąc'
  
 
Komutator na wirniku pompy paliwa się wyciera od szczotek i powstają „przerwy” w przejściu prądu pomiędzy szczotką a komutatorem. Jak szczotki zatrzymają się na tym wytartym miejscu to nie ruszy bo nie ma przejścia. Wystarczy wtedy poruszać pompką aby komutator zmienił położenie i ruszy. W poradach masz to ładnie pokazane jak wygląda rozebrana pompka paliwa z uszkodzonym komutatorem. Ale mogę się mylić bo na odległość to ciężko cokolwiek zdiagnozować.
  
 
Cytat:
2007-08-23 19:14:48, harison pisze:
Komutator na wirniku pompy paliwa się wyciera od szczotek i powstają „przerwy” w przejściu prądu pomiędzy szczotką a komutatorem. Jak szczotki zatrzymają się na tym wytartym miejscu to nie ruszy bo nie ma przejścia. Wystarczy wtedy poruszać pompką aby komutator zmienił położenie i ruszy. W poradach masz to ładnie pokazane jak wygląda rozebrana pompka paliwa z uszkodzonym komutatorem. Ale mogę się mylić bo na odległość to ciężko cokolwiek zdiagnozować.



No właśnie ja chyba mam te objawy, bo dziś nią tylko ruszyłem. Gorzej tylko jak stanie się to na parkingu supermarketu :/
Musze coś z tym zrobić. Dzięki.
  
 
Proponuję dość szybko coś z tym zrobić, bo ja po jakichś 3-4 razach w ogóle nie odpaliłem - nic jej już nie chciało pomóc, żadne trzepanie ani stukanie - padła na amen.
  
 
Cytat:
2007-08-23 22:15:40, gjack pisze:
Proponuję dość szybko coś z tym zrobić, bo ja po jakichś 3-4 razach w ogóle nie odpaliłem - nic jej już nie chciało pomóc, żadne trzepanie ani stukanie - padła na amen.



No chyba będę musiał kupić tą pompę, ale upewnie się an 100%
  
 
Witam ponownie.
Bylem w serwisie (UK) zawolali za pompe 150funtow. Natomiast znalazłem jedną za podobną cenę do polskich, tyle tylko, że wygląda jak zewnętrzna i zastanawia mnie czy i jak to się montuje? Zewnętrzna i wewnętrzna różnią się też podłączeniem proądu.
Jakieś wskazówki?
Dzięki.
  
 
Witam . Mialem podobny problem. W servisie powiedzieli ze moja pompa jest do wymiany ale zaczolem czyscic styki i cudem odpalila.Jesli szukasz pompy skontaktuj sie zemna mieszkam w Luton +4407897550350
Postaram sie pomoc.Pozdrawiam.
  
 
Dziś mnie coś natchnęło i pojechałem na złomowisko. Nigdy tam wcześniej nie byłem, jedynie zdjęcia z google earth widziałem i odziwo polacy tam pracowali i akurat zamykali. Facet mi znalazł z vectry 2.0, ale to akurat nie ma znaczenia. Koszt 20 funtów, po znajomości ;p normalnie mówi, że schodzą po 60f.
W każdym bądź razie problem rozwiązany
  
 
Witam. Koszt 20-30F i za tyle kupisz na skrapach pomy i to orginalne od omy.Pozdrawiam.