Spadek mocy Escort 1.6 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam Escorta 1.6 16V od jakiegoś czasu zauważyłem że auto nie ciągnie jak powinno. Wymieniałem świece, popychacze zaworów, sondę lambda,cały rozrząd i nic.
Silnik ładnie pali i przyzwoicie pracuje nie kopci nie bierze oleju jest suchy i szczelny.

Może ma ktoś teorie na mój problem.

Proszę pomóżcie.
  
 
moze katalizator sie zapchal
  
 
Przeczyść sobie przepływomierz, zawór odpowietrzania skrzyni korbowej i zresetuj kompa - tak na początek
  
 
Cytat:
2007-08-29 22:13:07, koniuXR3i pisze:
moze katalizator sie zapchal



W ogolę sprawdź cały wydech, bo u mnie był zapchany tłumnik końcowy a wybiłem kata
  
 
Cytat:
2007-08-29 22:13:07, koniuXR3i pisze:
moze katalizator sie zapchal


katalizator jest nowy i reszta tłumików też
  
 
Cytat:
2007-08-29 20:19:39, koni_u pisze:
Witam. Mam Escorta 1.6 16V od jakiegoś czasu zauważyłem że auto nie ciągnie jak powinno. Wymieniałem świece, popychacze zaworów, sondę lambda,cały rozrząd i nic. Silnik ładnie pali i przyzwoicie pracuje nie kopci nie bierze oleju jest suchy i szczelny. Może ma ktoś teorie na mój problem. Proszę pomóżcie.



Miałem podobnie...
Czyli zostaje jedno wyjście - zrób jak ja - wymień na mocniejszego Forda Ja teraz nie narzekam... hehehe.
  
 
Cytat:
2007-08-29 22:25:32, jaroz pisze:
Miałem podobnie... Czyli zostaje jedno wyjście - zrób jak ja - wymień na mocniejszego Forda Ja teraz nie narzekam... hehehe.


dzięki stary jesteś wporzo
  
 
Cytat:
2007-08-29 22:31:22, koni_u pisze:
dzięki stary jesteś wporzo



Spoko, żartowałem (choć coś w tym jest)
Tak naprawdę przyczyn może być sporo, ale generalnie przyczyną może być sonda lambda (tak było u mnie) lub przepływomierz, albo wypalony zawór (też tak było u mnie w Escorcie)
Pozdro i bez urazy za poprzednią wiadomość
  
 
Cytat:
2007-08-29 22:47:05, jaroz pisze:
Spoko, żartowałem (choć coś w tym jest) Tak naprawdę przyczyn może być sporo, ale generalnie przyczyną może być sonda lambda (tak było u mnie) lub przepływomierz, albo wypalony zawór (też tak było u mnie w Escorcie) Pozdro i bez urazy za poprzednią wiadomość


spoko ja się nie gniewam porostu mnie to samego już zaczyna bawić.a
co do sondy to jest nówka dzisiaj założona
  
 
U mnie spadek mocy byl spowodowany zajechanym sprzegielkiem;] wiec to tez moze byc to mialem taka objawe jak dodawalem gazu to wyl i pozniej dopiero lapal. stal na 5-tym biegu wrzuconym a ja stalem obok a on caly czas chodzil.
  
 
Cytat:
2007-08-29 23:07:00, Tom_Gdynia pisze:
U mnie spadek mocy byl spowodowany zajechanym sprzegielkiem;] wiec to tez moze byc to mialem taka objawe jak dodawalem gazu to wyl i pozniej dopiero lapal. stal na 5-tym biegu wrzuconym a ja stalem obok a on caly czas chodzil.


wiem o czym piszesz ale sprzęgło sie nie ślizga po zatym jest nowe ma 1.5 miesiąca ale dzięki za szczere chęci pomocy
  
 
komp pracuje w trybie awaryjnym?

zczytać kody błędów
  
 
A może na początek kompresie by sprawdzić ..

[ wiadomość edytowana przez: dammy84 dnia 2007-08-29 23:36:28 ]
  
 
Tez mam 1.6 16v , tez mam juz od bardzo dawna spadki mocy , ale juz dalem sobie spokój , nie mam pojecia co jest ... tez wymienialem przewody wn , swiece , kata... szkoda gadac
  
 
u mnie poprostu przednie hamowniki zwalnialy esa odpowietrzenie ukladu hamulcowego pomoglo Ostatno gdy ostro jezdze czuc spalone sprzeglo mowie tu o szybkiej jezdzie zakrety hamoweanie szybkie przyspieszanie a nie o paleniu gum bo rzadko to robie
  
 
u mnie tez ostatnio zauważyłem spadek mocy, jakiś zmooolony jest :p no i zaczął palić prawie 10l/100 po mieście :/ i zacznę sprawdzać tak jak pisaliście od przepływomierza, wymiany filtra powietrza, i może tez być zapchany tłumik środkowy (katalizator wycięty) bo brzęczy trochę, bo reszta jest powymieniana i w 100% sprawna
  
 
Cześć
Miałem rok temu podobne problemy-po długich i nieowocnych poszukiwaniach zdecydowałem się na sprawdzenie kompresji
Okazało się że na I i III cylindrze kompresja była prawie połowiczna -diagnoza- nadpalone zawory
Po remoncie głowicy silnik "bryka "jak nowy
  
 
Cytat:
2007-08-30 11:04:01, mirg pisze:
Cześć Miałem rok temu podobne problemy-po długich i nieowocnych poszukiwaniach zdecydowałem się na sprawdzenie kompresji Okazało się że na I i III cylindrze kompresja była prawie połowiczna -diagnoza- nadpalone zawory Po remoncie głowicy silnik "bryka "jak nowy


Mam pytanie ile Cię wyniósł remont głowicy???
  
 
Witam!!!
Ja miałem powypalne zawory, wymiana i regeneracja wyniosła mnie 800zł . ale wrócimy do tematu, jak zapalisz i auto się rozgrzeje to czy obroty są równe czy samochodem telepie tz. czy równo chodzi silnik, jeśli trzęsie to sprawdź kompresje być może zawory
  
 
Sluchaj mi sie wydaje ze to Wlasnie zawory czlowieku jak ja swoej silnik rozkrecilem to jak zobaczylem zawory ro bylem w szoku wymienilem i teraz jezdze na 98 samochod sie zmienil nie do poznania o i moze sprawdz odme bo jak jest zapchana to tez Moze tak byc;/