Raz ściąga w prawo,raz nie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
jak w temacie.Generalnie sciaga essa caly czas ale raz bardzo a czasem delikatnie.Jakby sie cos przestawialo?
Bylem u mechanika i ogladal tuleje wachacza i niby są ok.Luzów na kole nie ma.Zbierznosc ustawiana 3 razy,kola wywazone.
Co jeszcze sprawdzic?

  
 
hmmm...ale kiedy ci sciaga,,,jak jedziesz ze stala predkoscia??
bo u mnie np..jak puszczasz gaz to zmienialo tor jazdy,,,a sie okazalo ze tuleje wysiadly i to oba :/ co gorsza przy 3/4 obrotu kiera, kierownica juz sama za mnie krecila do oporu :/ ,,,ale usterka zostala usunieta w ramach gwarancji i smigam dalej bez problemow
  
 
U mnie bez znaczenia czy hamuje czy przyspieszam.sciaga caly czas.Raz bardziej ,raz mniej ale nie zalezy to od predkosci,przyspieszania itd. jak przejade przez jakies koliny to przez moment sciaga bardzo mocno,a potem juz mniej.Jakby cos sie przestawilo od tych kolein.Opony nie sa zdarte,przekladnia kierownicza wymieniona...

Aha i kiera odbija bardzo mocno ale nie do konca,czyli do jazdy na wprost tylko tak ze 1/4 obrotu brakuje do wstawienia jej na wprost.

[ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-09-01 00:49:30 ]
  
 
a stan drazka kierowniczego? sworzni kulowych itp. moze w cos mocno walnales i lekko odgielo? musisz dokladnie sprawdzic wszystkie elementy zwiazane z kierowaniem (ukl. kierowniczy i zawieszenie), sprawdz tez czy niee masz luzow w kolach, cisnienie w oponach, i czy tloczki hamulcowe rownomiernie dociskaja klocki ?
  
 
Niby mechanior sprawdzal luzy i ich nie było.Sprawdze jutro sam.
  
 
udaj sie na stacje diagnostyczna w celu sprawdzenia luzow w zawieszeniu i w ukladzie kierowniczym...zalicz tam zbieznosc (plyta ruchoma), kierowanie kierownica na postoju i szarpak....powinno cos wywnioskowac co nadaje sie do wymiany
  
 
witam sprawdz tuleje wachacza ja mialem podobny problem i znowu musze wymienic te podroby starczyly na 20 tys km