Zmulony spero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam takie zagadnienie: co sądzicie o przyczynie pewnego uciążliwego zmulenia w silniku 1,5, nie zbierania się jak należy w zakresie obrotów powyżej 2000, zarówno na LPG jak i Pb? (Tak jak w starego typu autach z źle ustawiony zapłonem, tylko nic nie kicha ani nie przerywa)
  
 
katalizator? (jaki masz przebieg ?)
  
 
Cytat:
2007-10-12 23:33:42, bogdan1 pisze:
katalizator? (jaki masz przebieg ?)


200 000, może on mieć wpływ?
  
 
Cytat:
2007-10-12 23:35:05, kabe00 pisze:
200 000, może on mieć wpływ?


niestety tak..

Wiadomo ..powodów może być wiele ale ja bym spróbował i "wyłączył" kata (to całe 8 śrubek)....i przejechać się trochę...(zatkany kat potrafi zadławić silnik na amen i np. spowodować przeskok rozrządu w czasie szybkiej jazdy)

  
 
Wyszukiwarka jednak gryzie a wiec :

1.Tak jak B1 powiedzial katalizator

2. Aparat zapłonowy ci padł (nie musi prychać mi też chodził cicho jak padł)

3. Świece (patrz wyrzej w nawiasie)

4. Kable (ale jak ci się to dłużej dzieje powinien zacząć strzelać, jak dopiero zaczoł to postrzela w najbliższym czasie)

[ wiadomość edytowana przez: kylos dnia 2007-10-12 23:44:56 ]
  
 
rzeczywiście, jest to prawdopodobne (po zastanowienu), to może od razu rurę lub kupić za 80 na allegro kata? A może go jakoś wydłubać i zostawić skorupę?
  
 
Cytat:
2007-10-12 23:46:06, kabe00 pisze:
rzeczywiście, jest to prawdopodobne (po zastanowienu), to może od razu rurę lub kupić za 80 na allegro kata? A może go jakoś wydłubać i zostawić skorupę?


Najpierw sprawdź ...

A chcesz namiar na coś konkretnego , niedrogiego , "katalizatoro-zastępczego"...napisz do Kolegi Krzychu_cha....albo Go obudź ...wskaże Ci concret
  
 
dzięki za porady
  
 
Szperałem trochę w wyszukiwarce i jeżeli to katalizator, to wydaje mi się że warto zaszaleć i kupić jednak "jakiś" katalizator...
bo w perspektywie powiedzmy 2 -3 lat wyjdzie na to samo...

Co roku na przeglądzie ok. "stówka w łapę" [w najlepszym układzie], zakup przelotki, montaż-wspawanie jej... generuje koszty...
Stary katalizator można wystawić na Allegro i przy odrobinie szczęścia puścić nawet za 150 zł...

Róbta co chceta ...ale "prawie" wychodzi na to samo...


  
 
Niewiem jak u innych ale mój 1.5 bez kata lepiej sie zbiera troche--chyba szczególnie na wyższych obrotach-a wspawanie rurki 8 cm w obciete flansze kata miałem darmo
  
 
Cytat:
2007-10-14 20:42:48, nawigator5 pisze:
... Co roku na przeglądzie ok. "stówka w łapę" [w najlepszym układzie], zakup przelotki, montaż-wspawanie jej... generuje koszty... Stary katalizator można wystawić na Allegro i przy odrobinie szczęścia puścić nawet za 150 zł... Róbta co chceta ...ale "prawie" wychodzi na to samo...


O jaki fajny ciąg błędnych spostrzeżeń !

1. od 6 lat robię NORMALNE przeglądy w espero (i to 2 różnych), bez katalizatora (nawet imitacji brak!)....nigdy nie dałem w łapę ani złotówki. Staram się utrzymywać wzorowy stan techniczny samochodu i dbam także o wygląd zewnętrzny - takim też jeżdżę na przeglądy
2. Dla ceniących święty spokój...zakup nierdzewnej "przelotki"...(imitacja kata ..to jakieś 40zł...)...wspawanie itp. ze 30zł ..nawet jeśli będzie 50....Faktycznie...koszt jest powalający ...szczególnie że wystarczy to spokojnie na jakieś 6 lat ..
3. stary kat. można sprzedać spokojnie za 200 albo więcej złotych..(patrz przykład Krzycha_cha...-opisał to nawet na forum i podał namiar na gościa co przyjeżdża nawet po odbiór)
4. rób co chcesz ale nie naciągaj innych na niekoniecznie uzasadnione koszty ...
  
 
Cytat:
2007-10-14 21:04:28, bogdan1 pisze:
O jaki fajny ciąg błędnych spostrzeżeń ! 1. od 6 lat robię NORMALNE przeglądy w espero (i to 2 różnych), bez katalizatora (nawet imitacji brak!)....nigdy nie dałem w łapę ani złotówki.


i przez te 6 lat nigdy nie analizowali Tobie spalin ?

W takim razie mam pecha bo Poznańscy diagności chyba zawsze byli są i będą świętsi od Papieża
Nawet do tego stopnia "bezczelni", że jak wjade na kanał na LPG to żądają przełączenia na Pb...

Cytat:
4. rób co chcesz ale nie naciągaj innych na niekoniecznie uzasadnione koszty ...


Nie mówię, że to jest złe
pisałem przecie że "mi sie wydaje"

  
 
Cytat:
2007-10-12 23:46:06, kabe00 pisze:
A może go jakoś wydłubać i zostawić skorupę?



przeczytaj mój post to się troszke dowies zna temat wydłubywania kata oraz efektów jakie to powoduje klik
  
 
Cytat:
2007-10-14 23:26:42, nawigator5 pisze:
i przez te 6 lat nigdy nie analizowali Tobie spalin ?


Zawsze podłączają do analizatora ...

Co do przełączania na Pb...po lpg...(w poprzednim esperaku ..i teraz w ligancy....) ...wzorcowe wyniki są na Pb właśnie....

LPG...to zło ..