Kody immo ?? gdzie immo w mk6 ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.
Mam częsty problem z odpalaniem auta. Posiadam immo w pilocie przy kluczykach. Gdy kluczyk w stacyjce znajduje się w pozycji 2 należy wcisnąć przycisk w pilocie immobilizera aby odblokować (albo zapłon albo pompę paliwa - nie wiem).
Następnie gdy dioda immo zgaśnie należy przekręcić kluczyk do pozycji 3 (zapłon)
Jednak w 80% przypadków po odczekaniu na diodę i przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje.
Czasem słychać jakiś przekaźnik umiejscowiony gdzieś wewnątrz deski w okolicy schowka a czasem nie. Dodatkowo słychać jeden szum pompy paliwa (takie syyyk) a czasem dwa razy.
Gdzie dokładnie znajduje się sterownik i przekaźnik immo?
Jak sie do niego dostać.
Auto na "krótko" odpala za każdym razem. Elektryk sprawdzał kostke stacyjki i jest ok.
Pozostaje oblookać przekaźniki (zapłon, pompa paliwa, immo)
Może macie jakieś sugestie ?

[ wiadomość edytowana przez: majkee dnia 2007-08-13 23:12:11 ]

[ wiadomość edytowana przez: majkee dnia 2007-08-25 16:20:12 ]
  
 
odbiornik jest przykręcony do kadluba stacyjki na 2 wkręty a instalacja kończy się w kompie...
Czaem słychać kilksa przekaźników (pompa, prąd, poducha, ABS).

a masz inny system alarmowyt w samochodzie ala auroalarm ???
  
 
mam alarm FIGHTER.
Jednak działa on bez zarzutu.
Musze jeszcze sprawdzić czy na skrzynce bezpieczników wszystkie piny w kostkach są dobrze usadowione na bolcach, ale powoli zaczyna mi brakować pomysłów
akku jest ok, w komorze silnika instalacja jest sprawna, ale w kabinie już nie, tylko gdzie ...
  
 
nikt nie wie gdzie jest immo schowany?
  
 
Przecież kolega Sinuspi napisał wyrażnie

,,odbiornik jest przykręcony do kadluba stacyjki na 2 wkręty a instalacja kończy się w kompie...
  
 
no i okazało się czego mogły dotyczyć te kody.
od długiego czasu miałem problemy z odpalaniem auta.
immo błyskał mi jakimiś (chyba) kodami.
otóż kabel między alternatorem i aku był przegnity wewnątrz izolacji. Raczej rzadko aku było doładowywane i wtedy immo wybłyskiwał kody, które mogą dotyczyć np. niskiego napięcia w instalacji.
Od kiedy mechanik ustalił przyczynę braku ładowania, zniknęły błyski na diodzie immo. Teraz autko odpala na dotyk
Pozdrawiam