Magnetyzer do {Ptaszyny)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy po założeniu magnetyzera zaóważyłeś jakąś poprawę w jeżdzie i eweltualnie w spalaniu, czy magnetyzer masz tylko na przewodach benzynowych czy też na dolocie powietrza, drugie pytanko czy znalazłes tą puszkę miedzianą puszkę na schemacie Pzdrowienia A ndrzej
  
 
Magnetyzer mam tylko na przewodzie z benzyna. Zalozylem bo zostal mi po poprzednim samochodzie i w tamtym (gaznikowy Taunus) dal rewelacyjne efekty. Niestety nie wiem jak dziala na Espero bo jak sie pozniej okazalo mialem przypchany tylny tlumik wiec roznicy moglem nie wyczuc chocby z tego powodu.
Z racji "nowoczesnosci" 1.5 nie sadze by mozna bylo odczuc roznice w mocy ale raczej w spalaniu. Inna sprawa ze i tak na gazie smigam. Jak sie w koncu doczekam ponadplanowej gotowki to z checia kupie magnetyzer na przewod z gazem, podjade na badanie spalin i w jego czasie ow magnetyzer zainstaluje.
MaciekGT robil doswiadczenia z jakimis zagranicznymi wynalazkami zamiast Maksora odrazu zapodac, szkoda bo zyje w niepewnosci...
  
 
at to drugie pytanie , czy sprawdzałęś może w książce serw co z tym URS czy w naszych to jest
  
 
mam też do ciebie takie pytanko . W listopadzie wymieniłem tylne spręzyny bo nisko siedział i wycierały koła nadkola, do dzisiaj stoi wysoko ale mamm wrazenie ze tył zrobił sie bardzo miękki prawie taki jak w lim amerykanskich, co sie moze dziać ( złożyłem spręzyny orginalne bo te stare po 56 tys straciły jak sie okazało po dwa dolne zwoje)
  
 
Nie mam zamiaru dyskutować nad przydatnością magnetyzera natomiast mam zamiar
wypróbować ten wynalazek. Ponieważ piszę "wypróbować" więc nie mam ochoty
wydawać dużo gotówki. Poświęciłem trochę czasu i wiem jak zbudowany jest
taki magnetyzer. Godząc się na trochę mniej estetyczny wygląd i wkładając w jego
budowę własny czas można zaoszczędzić bardzo dużo zł. Niestety magnetyzery
to również towar za który mocno przepłacamy. Zdziwiłem się mocno jak dowiedziałem się
ile kosztują mocne magnesy wchodzące w skład magnetyzera (nawiasem mówiąc
część producentów zaopatruje się w nie u znalezionego dystrybutora).
Jeśli w/w kwestie Was interesują to mogę podać szczegóły.
  
 
jeżeli to ma coś pomóc to proszę o bliższe wskazówki
  
 
Magnetyzer nic nie da w aucie z wtryskiem i komputerem. W starym Polonezie to co innego
  
 
Szkoda ze kupiles oryginalne sprezyny, to wlasnie one sa na koncach zwezane i sie krusza. Wydaje mi sie, ze powinienes wymienic amorki, na tyl byc moze wystarcza olejowe ale ja mam gazowe (sa sztywniejsze) i jestem zadowolony.
  
 
a jakie byś polecił sprężyny ale żeby tył nie szedł za wysoko i ile kosztują gazowe amorki i jakiej firmy
  
 
Oj lenistwo i to ostre
  
 
po prostu nie mam w tym doswiadczenia a dopiero w tym roku zaczęły sie dziać rózne dziwne awarie , do tego roku nic nie robiłem w esperku oprócz wymian eksploatacyjnych dlatego nie wiem jakie spreżyny załozyc które by miały inną końcówkę i pasowały w miejsce starych
  
 
Proponuje pobawic sie wyszukiwarka.
Ja mam tylne sprezyny od jakiegos Opla a amorki to gazowe Sachsy - jesli dobrze pamietam to w okolicach 150zl/szt.
  
 
Cytat:
2003-06-25 21:03:01, amma pisze:
po prostu nie mam w tym doswiadczenia a dopiero w tym roku zaczęły sie dziać rózne dziwne awarie , do tego roku nic nie robiłem w esperku oprócz wymian eksploatacyjnych dlatego nie wiem jakie spreżyny załozyc które by miały inną końcówkę i pasowały w miejsce starych




Chodziło mi o temat amorków.

Sprężyny wzmacniane do Lanosa. Ptaszyna takie kupił, to da ci namiar na nie. z tego co pamiętam, to bardzo tanie.

Amorki najtańsze gazowe 130 zł na przód i 100 zł na tył