MotoNews.pl
  

Karol D4D 116Km 140kkm problem z moca i obrotami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a mianowicie po 2 minutach jazdy pojawia sie problem- ewidentny spadek mocy, poprostu naciskasz gaz i obroty ledwo ida do góry, przespieszenie gorsze niż w traktorze, w dodatku po dorodze między 2-2,5 tys obrotów szarpie, po przekroczeniu 2,8tys obrotów problem mija i silnik nagle normalnie nabiera obrotów i auto normalnie przypiesza... podejrzewam turbine... ale może ktoś sie zetknał z takim czyms i ma coś więcej do powiedzenia... z góry dzieki za info
  
 
Turbo latwo sprawdzic ...czy ubywa znaczaco oleju??
zdejmij waz z dolotu wez srubokret lub szpikulec wsadz go w zaglebienie osi wirnika turbiny i niezbyt mocno poruszaj wirnikiem po promieniowo czy mozesz go docisnac lopatkami do obudowy??uzywaj sily takiej jak podczas mieszania lyzeczka herbaty.Jezeli lata jak kryka w kiblu to po turbinie.
nie przeraz sie olejem po str. ssacej zawsze tam jest,wazne aby nie ubywalo na 10000km wiecej niz powiedzmy litr.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
wydaje mi sie ze raczej masz problem z cisnieniem paliwa lub filtrem lub nieszczelna obsada filtra - zapowietrza sie.Sprawdz to wpinajac pomiedzy filtr a pompe przezroczysty wezyk

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer