Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2003-10-05 21:48:13 Mysle że na materiał do odbudowy całkiem oki tylko cena niewiadomo jaka!!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=16532095 może go ktoś przygarnie ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-10-05 22:05:43 fajny sprzecik, ciekawe za ile pojdzie i czy w dobre rece trafii.... |
![]() Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2003-10-05 23:06:13 Piękny wóz, sam osobiscie posiadałem takiego ( kolor identyczny) i do dzis dnia nie moge odzalować , że go sprzedałem ,niedlugo będą fotki jak mi tylko kolega zeskanuje to moze je ktos oceni , narazie poki co , to radze komus kto posiada taki lub inny wóz marki FIAT , niech sobie o niego zadba bo za kilka ładnych pare lat będą one miały fajną wartość i niejeden fan tej marki pozazdrości mu posiadania takiego sprzętu. A ten , ktory jest na zdjęciu jest w miare dobrym stanie , najwazniejsza blacharka , a akcesoria dodatkowe zawsze się znajdą np.lampy , atrapa , zderzaki... Części mechaniczne nie jest trudno juz teraz dostac ( Euro Moto Fan ) , gdybym tylko mial więcej mozliwości .... napewno bym go sobie wziął.... Moze trafi w dobre ręce i nie zostanie rozebrany ...... ![]() |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2003-10-05 23:57:48 Peyyoo co do tego ze 128 coupe{nie 3p} jest "wymierajacym gatunkiem" to sie zgodze jest ich naprawde malo{mowie o autach sprawnych lub takich ktore sie da jeszcze uratowac, ten z allegro juz raczej do takich nie nalezy} na przyklad w niemczech i holandii gdzie jest najwiecej w europie zabytkowych fiatow ilosc 128 sport coupe{wszystkich wersji czyli 1100s 1100sl i 1300s 1300sl} wynosi okolo 120 sztuk...
ale nie zgodze sie z tym ze blacha w przypadku 128 coupe jest najwazniejsza, owszem auto musi miec jeszcze kawalek zdrowej blachy zeby co do czego bylo przyspawac ale najwazniejsze sa wlasnie detale typu lampy , listwy{ciezko o ladne sztuki} przednia atrapa {praktycznie niemozliwa do zdobycia w conajmniej dobrym stanie}zderzaki {tak jak atrapa nowe 1800 zlotych....}i tapicerka mechanika w 128 to banal.... wszystko mozna nowe kupic lub ulepszyc montujac srubowy zawias wentyle hample itp.... silnik to samo, czesci typu progi latwo jest dorobic, ranty nadkoli jak w zastawie, naprawde blacha to nie numer jeden w trakcie reanimacji takiego auta... wlasnie te niedostepne duperele decyduja o tym czy auto po remoncie bedzie wygladalo{i kosztowalo jesli bys chcial je sprzedac} jak prawdziwy 128 coupe czy bedzie zasmiecone patentami typu zderzak od poloneza , atrapa od poloneza , klamki maluszek , listwy z karnisza itp Takie 128 tylko "podobne" do oryginalu nawet za 30 lat bedzie kosztowalo znikomy procent tego co oryginal..... ps: z tego 128 z aalegro mozna by zrobic ewentualnie "rajdowke" z"tamtych lat" bez detali zadnych...poprostu wzmocniona karoseria silnik, gleba i ladne kola ..... tak to widze. |
![]() Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2003-10-06 00:05:56 piszac o rajdowce z tamtych lat mam na mysli cos takiego...
http://www.mirafiori.com/~courtney/128/roger.html |