Alternator do Lady 110 potrzebny !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, potrzebuje waszej pomocy. Padł mi (w dość nietypowy sposób) alternator do mojej Lady 110 i czy ktoś się orientuje po ile to biega, czy warto kupować używany czy lepiej zainwestować w nowy? Czy ktoś ma na sprzedaż i czy ktoś się orientuje czy od innego samochodu jakiś pasuje.
Chyba, że ktoś zdiagnozuje co jest mojemu a więc sypło mi się łożysko, wymieniłem, ładnie złożyłem, zamontowałem z powrotem i nie działa! Czyli po odpaleniu autka pali się kontrolka od akumulatora oraz jak odłącze jedną kleme od akumulatora to silnik gaśnie! Wyciągałem go 3 razy, wszystko wydaje się ok, wszystko przykręcone, ładnie dolega, szczotki przeczyszczone a on nadal nic! Pomocy!

[ wiadomość edytowana przez: darek110 dnia 2007-02-04 18:34:52 ]

Nie aktualne Ale znów poszło łożysko, ledwo po dwóch tygodniach użytkowania

[ wiadomość edytowana przez: darek110 dnia 2007-02-23 20:51:36 ]
  
 
Ja kupiłem nowy alternator, koszt to 420 zł.
Co do twojego to podejrzewam że jak posypało ci się łożysko to zukosowało wirnik, i ten obtarł o stojan, teraz masz przebicie i dlatewgo nie ma ładowania. koszt naprawy takiego alternatora to coś około 320 zł więc nie wiem czy Ci to się opłaca
  
 
a moze tak na allegro rozgladnac sie by mozna, jest pare 110 rozbitych na czesci, moze i alterek by sie znalazł!!!
  
 
Możecie powiedzieć coś na temat ładowania w 110 z wtrychem??Ile wam ładuje??W mojej samarce daje 13,8 przy światłach 13,5 coś w tym stylu tylko coś jest do kitu non stoper z regulatorem wskazówka od ładowania nawala w prawa i w lewo przy włączonym kierunkowskazie.Wydaje mi sie ze to wina regulatora nie trzyma poprostu ale to już drugi nowy regulator.Mieliście taki problem??Byłem u jednego elektryka ma mi wstawić inny układ do tego regulatora chyba magnetii marelli ale jak narazie to ani słychu ani widu.heh
  
 
A ten pomiar to na wolnych obrotach masz??

DEx
  
 
tak na wolnych jak dodaje gazu minimalnie wzrasta ale jest tak ze chyba ten regulator nie trzyma...heh ta rosyjska elektronika heh
  
 
No ja mam tak samo....
DEx
  
 
tak samo tzn??tez ci tak lata wskazówa??
  
 
To ze wskazowka skacze jak jest wlaczony kierunkowskaz(badz awaryjne) to normalna sprawa- u mnie w 2107 jest dokladnie tak samo-w kumpla skodzie fabi tez-najpierw zapielismy VDO-pozniej wskaznik z lady-i jest tak samo skacze na kierunku.

A co do sprawy altera z 110 i jego lozyska- to tak:
Wegier moj kump-el mial ten sam problem-rozlecialo mu sie lozysko-a ze gosc inzynier-obliczyl jakie obroty wytrzymuje to lozysko-i powiedzial ze nie wytrzymuje takich obrotow- konczylo sie gdzies na 3tysiacach zdaje sie-a on lubi krecic wysoko.
Wytrzymalosc materialow jest ogranioczona.
Ale jesli chodzi o brak ladowania-to ja bym przejzal czy na pewno wszystko jest podlaczone, czy zaden bezpiecznik nie jest spalony, oraz regler bym sprawdzil
A lozysko to trzeba inne-na wymiar, a nie ze sklepu lady


  
 
potwierdzam to co pisze Krzysiek.. alter w 110 ma bardzo ograniczoną wytrzymałość jeśli chodzi o obroty.. znam to z autopsji... a że lubię dość wysoko kręcić łade to już alter wymieniałem
  
 
Czy ktoś zna numery łożysk do alternatora 2110!?
  
 
Moje katalogi milcza...ale zawsze mozna cos spr dopasowac....
DEx


[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2007-09-09 00:27:51 ]
  
 
Przekopałem całą książkę i znalazłem mój wpis teraz jak coś naprawiam to odrazy wszytko zapisuje. A więc tak jak wymieniałem łożyska w alternatorze od mojej 110'tki czyli szerokie koło pasowe!! bo nie wiem czy pasują do tego alternatora co ma wąski pasek to:

6302 ZZ