| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-11-09 08:09:44 Mechanik, który zmieniał Ci przewód prawdopodobnie przez pomyłkę rozłączył główny przewód podciśnieniowy, który znajduje się z tyłu gaźnika. To jest takie złącze w kształcie litery T. Jedna końcówka podaje podciśnienie z kolektora ssącego, druga odprowadza część do zasobnika (takiej dużej czarnej puszki plastikowej) umożliwia to sterowanie nawiewem przez jakiś czas po wyłączeniu silnika. Zasobnik ten mieści się obok skrzyni biegów przy ściance działowej (silnik|wnętrze), trzecia końcówka odprowadza podciśnienie do sterownika nawiewu we wnętrzu (do tego pokrętła). Sprawdź to potrójne złącze najpierw przy gaźniku. Potem po kolei od tego złącza sprawdzaj każdą nitkę. Ale z tego co mówisz to najprawdopodobniej w tym miejscu zostało rozłączone.
Pozdrawiam, Andrzej |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-11-09 14:49:56 Nie ma sprawy. Pozdrawiam. |
CzEkCzEk HF MEMBER PONY 1,5 GLS / Mega ... Zabrze | 2006-11-09 17:56:11 ja mam troszek inny problem z nawiewem, dziala mi sterowanie nawiewem ale jakos bardzo wolno, natomiast niedziala mi odciecie powietrza z zewnatrz, co moze byc tego problemem podejzewam jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnieniowym |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-11-09 21:04:17 W tym przypadku podejrzewam, że masz gdzieś bardzo małą nieszczelność, która umożliwia działanie całego układu jednak z pewnym opóźnieniem, ponieważ musi przelecieć więcej powietrza do napędzania siłowników. Nieszczelność ta może występować również na tym połączeniu w kształcie litery T. Jednak tutaj nie mam pewności. Trzeba każde złącze posprawdzać.
U mnie np. całe sterowanie działa poprawnie i szybko lecz układ cyrkulacji powietrza czasami się nie otwiera i pozostaje w pozycji jakby guzik był wciśnięty. Ale nie wnikam w to. Ważne że działa ![]() |
akurnik HF MEMBER Był: Pony, Jest: Vec ... Grodzisk Mazowiecki | 2006-11-10 16:30:10 Dokładnie. To jest albo bardzo mała nieszczelność na przewodzie (kolor biały) w co wątpię, albo siłownik otwierania tej klapki się wyrobił i gdzieś przepuszcza. U mnie szyby parowały przez prawie ROK!!! Guzik cyrkulacji był wyłączony to nie brałem w ogóle tego pod uwagę. A tu proszę takie buty. Od tamtej pory tego nie ruszam. |
cendra HF MEMBER Volvo, 125p, Syrena Ciechanów/W-wa | 2007-10-03 17:51:23 ja w swoim Ponym nie mam ogrzewania na nogi... dziś zajrzałem pod deskę i okazało sie ze pękł element, który łączy cięgło (2) z nagrzewnica (1)... pękło przy samej nagrzewnicy, nie wiem czy da sie to wymienić czy nie? zrobiłem zdjęcie jak to wygląda, ale tam jest ciasno no i wiadomo jak jest z fotkami z telefonu
narazie jest rozwiązanie zastępcze czyli ustawiłem ogrzewanie na nogi włączone na cały czas. tylko zastanawiam się czy nie pogorszy sie nadmuch na szybę? aha i jeszcze jedno, kiedy działa ogrzewanie na tył? tzn chodzi mi o te rurki pod siedzeniem kierowcy. ![]() |
krzych100 HF MEMBER Renault Megane Scenic Zarki | 2007-10-03 19:47:15 Ogrzewanie na nogi z tyłu działa wtedy co i z przodu tak mi się wydaje ale nie sprawdzałem.
Tak jestem pewien, ogrzewanie tylnych nóg i przednich działają razem [ wiadomość edytowana przez: krzych100 dnia 2007-10-03 20:23:21 ] |