OMVL DREAM XXI N - kilka pytań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Na poczatku chciałbym wszystkich przywitać i życzyć powodzenia w swoich problemach. Jeżeli będę w stanie - pomogę.
Do rzeczy:
Audi 80 Avant V6 2.6l oznaczenie silnika ABC instalacja OMVL DREAM XXI N.
Dokonuje własnych regulacji i zauważyłem że nie pracuje sonda lambda tylko jest na stałym poziomie 0,47V.
Sprawdziłem sondy lambda bo mam je 2 i działają zmienia się napięcie prawidłowo. Znakiem tego że nie są podłączone, wskazują na to ucięte 2 kabelki od ECU LPG fioletowo czarny i szaro czarny które są ucięte.

1. Jak podpina się sondę lambda do ECU LPG - wpina się równolegle czy trzeba jakieś obejście zrobić w szereg że wchodzi do ECU LPG wychodzi z LPG ECU idzie do ECU samochodu?
Czy wtedy w programie zacznie mi pokazywać wskazania sondy?

2. Regeneracja parownika - jak długo podziała

3. Regeneracja wtryskiwaczy - jak samemu zrobić gdzie kupić materiały?

4. mam najśwższe oprogramowanie 4.6.7 czy jest nowsze?
Istnieje klucz może do niego? Można podmienić ze starszego, ale robi się wersja 3.0...

  
 
Kabel od sondy wlutowujesz i wszystko.
Regeneracja parownika podziala tyle ile nowy parownik działał
w kiosku z zapalniczki wes oringi.
jak do 4.6.7 wrzucisz exe z innego to zrobi sie starsza wersja.
4.5.1 jest z mapami jedynie.
  
 
Cytat:
2007-09-21 07:17:08, homer171 pisze:
Kabel od sondy wlutowujesz i wszystko. Regeneracja parownika podziala tyle ile nowy parownik działał w kiosku z zapalniczki wes oringi. jak do 4.6.7 wrzucisz exe z innego to zrobi sie starsza wersja. 4.5.1 jest z mapami jedynie.



Czyli niejako wlutowuje równolegle (doczepiam się kablem do sondy jedną stroną drugą do ECU kompa.
Czy przez to komp samochodu nie wariuje?
Czy na priva mogę dostać 4.5.1 z mapami sebco@interia.pl
  
 
Nic nie bedzie wariowało. bo to dziala tylko w jedna strone poprostu pobiera tylko parametr z sondy.
Juz ci wysylam na maila. bedzie plik spakowany i odzielnie crack.
  
 
Cytat:
2007-09-21 21:43:33, homer171 pisze:
Nic nie bedzie wariowało. bo to dziala tylko w jedna strone poprostu pobiera tylko parametr z sondy. Juz ci wysylam na maila. bedzie plik spakowany i odzielnie crack.


Czy wiesz może jakie powinno być ciśnienie na parowniku (DREAM z końcówką G) ja ma przy postoju ok 1,4-1,6bar.
Czy to jest OK.
mam taki problem:
że jak auto się rozgrzeje to nie mogę go odpalić po ok 10min-2godz od razu. Musze połechtać z 3sek.
Do 5 minut odpala od razu.
Mam podejżenie że:
zbyt duże ciśnienie na parowniku powoduje przepuszczanie elektrozaworu
lub któryś z wtrysków przepuszcza i wtłoczy jeszcze do kolektora dolotowego gaz i nie moge odpalić przez to
Jak jeźdizłem tylko na PB tego nie mialem.
  
 
Cytat:
2007-09-21 21:43:33, homer171 pisze:
Nic nie bedzie wariowało. bo to dziala tylko w jedna strone poprostu pobiera tylko parametr z sondy. Juz ci wysylam na maila. bedzie plik spakowany i odzielnie crack.



dzieki i czekam.
Wersję 467 MAM. Ale jak dawałem craca z róznych to mi cracował do wersji 302.
Więc proszę o całość od ciebie

[ wiadomość edytowana przez: sebco dnia 2007-09-21 21:53:05 ]
  
 
Poprosze i mnie wyslac dodatek do programu 4.51, bo sam program mam, ale MAPow nie.
edeka@techas.lt

DZIEKUJE
  
 
Cytat:
2007-09-29 15:50:18, Edvard pisze:
Poprosze i mnie wyslac dodatek do programu 4.51, bo sam program mam, ale MAPow nie. edeka@techas.lt DZIEKUJE



Otrzymałem tego key do map ale tak samo mój jak i tego użytkownika przerabia ten crack do 3.0.2
  
 
Cytat:
2007-09-21 07:17:08, homer171 pisze:
Kabel od sondy wlutowujesz i wszystko. Regeneracja parownika podziala tyle ile nowy parownik działał w kiosku z zapalniczki wes oringi. jak do 4.6.7 wrzucisz exe z innego to zrobi sie starsza wersja. 4.5.1 jest z mapami jedynie.



Jak wyglądaj te oringi:
Czy to są normalne oringi o przekroju koła? Jakiej miejwięcej wielkości u mnie jest firma co zajmuj się wszelkiego rodzaju uszczelnieniami więc może beda mieli
  
 
Tak to takie sa oringi. Zapewne puszcza ci wtrysk i to jest wlasnie przyczyna tego dlugiego odpalania. Rozbierz wtryskiwacz i zobacz jak to wyglada wszystko. Najlepiej robic kalibracje na najnowszej wersji bez cracka a pozniej ta nizsza z mapami i napewno bedzie dobrze chodzic. nie stresujcie sie wersja. jesli chcecie miec nowa wersje z mapami to wystarczy wydac ponad 1000 zl na klucz sprzetowy ale czy warto ??
  
 
Cytat:
2007-09-30 08:45:06, homer171 pisze:
Tak to takie sa oringi. Zapewne puszcza ci wtrysk i to jest wlasnie przyczyna tego dlugiego odpalania. Rozbierz wtryskiwacz i zobacz jak to wyglada wszystko. Najlepiej robic kalibracje na najnowszej wersji bez cracka a pozniej ta nizsza z mapami i napewno bedzie dobrze chodzic. nie stresujcie sie wersja. jesli chcecie miec nowa wersje z mapami to wystarczy wydac ponad 1000 zl na klucz sprzetowy ale czy warto ??



To wina parownika, peknieta membrana na cześci gdzie jest podciśnienie. i przez podciśnienie wtałaczało mi gaz dodatkowow co powodowało zbieranie się gazu w kolektorze i przez to zła mieszanka