MotoNews.pl
  

Kolektor wydechowy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki kolektor w fieście mojej żonki...ostatnio autko z tygodnia na tydzień coraz głośniej pracowało...sprawdziłem to dziś i okazało się, ze w miejscu gdzie wchodzi sonda są przedmuchy; chyba spaw puścił...czy można to miejsce pospawać


[ wiadomość edytowana przez: tjmdm dnia 2007-05-25 15:42:05 ]
  
 
jezeli nie jest pordzewiale na tyle ze da sie spaw nalozyc to jasne ze mozna ale nie probuj tego robic spawarka transformatorowa
  
 
ja to spawalem w escorcie , migiem nie ma z tym zadnego problemu
  
 
Rozumiem, dzięki za podpowiedz...w przyszłym tygodniu się za to zabiorę
  
 
dopnę sie do wątku.
1.Czy macie sposoby na demontaż osłony i kolektora?
Śruby za chiny nie chcą puścić (WD, klepanie młotkiem, pneumat nie wchodzi niestety), a nie chcę urwać...
Możę na ciepło odkręcać, czy jak?
2. A może ktoś ma taki kolektor wydechowy z osłoną do 1,6EFi 8V kat 105KM?
3. Czy ktoś robił kolektor z nierdzewki może?
  
 
Spróbuj Pepsi,zawsze niezawodna
  
 
a masz dostep do spawarki?


[ wiadomość edytowana przez: DRIVERRS_ dnia 2009-08-11 18:48:44 ]
  
 
Cytat:
2009-08-11 18:43:05, DRIVERRS_ pisze:
a masz dostep do spawarki? [ wiadomość edytowana przez: DRIVERRS_ dnia 2009-08-11 18:48:44 ]


to ostateczność...ale co, przyspawać śrube, czy obciąć, czy tylko podgrzać?
  
 
Cytat:
2009-08-11 21:19:33, surec pisze:
to ostateczność...ale co, przyspawać śrube, czy obciąć, czy tylko podgrzać?



robisz tak bierzesz wieksza nakretke tak zeby na ta mniejsza zalorzyc przyspawasz to do czerwonosci poczekasz az ostygnie i nie ma bata zeby sie nie odkrecilo
  
 
Cytat:
2009-08-11 21:23:38, DRIVERRS_ pisze:
robisz tak bierzesz wieksza nakretke tak zeby na ta mniejsza zalorzyc przyspawasz to do czerwonosci poczekasz az ostygnie i nie ma bata zeby sie nie odkrecilo


spróbuję w ostateczności, choć w osłonie nie ma miejsca na nią za bardzo...dziękować.
  
 
Surec, tylko i wyłacznie na ciepłym, goracym, na zimnym sie skleszca i za chu nie pujda.
Tak samo sie robi ze swiecami, zawsze odkrecasz na ciepłym bo na zimnym moze byc problem lub z gwintem mozna wykrecic.
  
 
Cytat:
2009-08-11 17:35:25, surec pisze:
dopnę sie do wątku. 1.Czy macie sposoby na demontaż osłony i kolektora? Śruby za chiny nie chcą puścić (WD, klepanie młotkiem, pneumat nie wchodzi niestety), a nie chcę urwać... Możę na ciepło odkręcać, czy jak? 2. A może ktoś ma taki kolektor wydechowy z osłoną do 1,6EFi 8V kat 105KM? 3. Czy ktoś robił kolektor z nierdzewki może?

Ostatnio rozbieralem caly silnik w mitsu lancerze i z takimi srubami to sobie radzilismy tak, ze bralismy nasadke, do tego mielismy taki klucz okragly ktory idealnie wchodzi w rure, dlugosci 2m, nie bylo sruby ktora by nie puscila. Tylko trzeba miec konkretne klucze zeby sie nie zesraly. Ja uzywalem Stanleya i nie bylo problemu.
  
 
Cytat:
2009-08-11 21:29:05, mefis22 pisze:
Ostatnio rozbieralem caly silnik w mitsu lancerze i z takimi srubami to sobie radzilismy tak, ze bralismy nasadke, do tego mielismy taki klucz okragly ktory idealnie wchodzi w rure, dlugosci 2m, nie bylo sruby ktora by nie puscila. Tylko trzeba miec konkretne klucze zeby sie nie zesraly. Ja uzywalem Stanleya i nie bylo problemu.


mam dobre klucze ( gedore i proxxon), ale nakrętki i śruby już zjedzone...
MAgik-dzięki. Prubowałem i tak i tak, i kicha. Spawarka, albo kątówka...