No to mam nielada problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zabrałem sie dziś za wymianę świec i niezgadnięcie co sie stało normalnie przypadek jeden na milion sam gwint ze świecy został w bloku co za szajs teraz robą i teraz pytanie ja to wyciągnąć
  
 

Zawsze mówię, żeby pewne roboty zostawić fachowcą. A na poważnie to czeka Cię wiertarka i lewowkręt czy jak one się tam nazywają.
  
 
Cytat:
2007-10-09 18:56:49, adasko_21 pisze:
Zabrałem sie dziś za wymianę świec i niezgadnięcie co sie stało normalnie przypadek jeden na milion sam gwint ze świecy został w bloku co za szajs teraz robą i teraz pytanie ja to wyciągnąć


z ciekawości...jakie miałeś świece ...?
  
 
Iskra?
  
 
NGK i właśnie to mnie dziwi zawsze tylko takich używam i więcej już ich nie założę a tak ogóle jaki polecacie świece oczywiście oprócz NGK i Iskry
  
 
Najwidoczniej do wyboru pozostała sama chińszczyzna. Marka jest już sprawą nieistotną.
  
 
Co do uszkodzenia i naprawy mi kiedys w Peugeocie wywalilo swiece znaczy wystrzelila w maske podczas jazdy, a gwint zostal jak u Ciebie. Nie wiem jak w waszych rejonach ale na ten przyklad w Tarnowskich Gorach jest firma ktora sie tym zajmuje, przyjezdzasz placisz i za 30 minutek masz na nowo nawiercone i nagwintowane fajna sprawa i z tego co pamietam nawet gosciu nie byl zdzierca.
  
 
no właśnie niestety sama chińszczyzna i co tu kupić pozostaje chyba jednak te pechowe w moim przypadku NGK kupić tylko ze teraz będę patrzył gdzie były wyprodukowane. Jutro ja wszystko naprawie to postaram sie wrzucić parę fotek pechowej świecy pokaże gdzie sie urwała oczywiście jak nie zapomnę
  
 
Cytat:
2007-10-09 21:08:37, adasko_21 pisze:
NGK i właśnie to mnie dziwi zawsze tylko takich używam i więcej już ich nie założę a tak ogóle jaki polecacie świece oczywiście oprócz NGK i Iskry


od 2 lat...powtarzam że coś się ZŁEGO z NGK dzieje...i odradzam stosowanie tych świec jak mogę (bo sam też się naciąłem) ... ....

Ale ciągle NGK jedzie na dobrej opinii z przed lat...bo na pewno były to jeden z lepszych świec na rynku....
  
 
Cytat:
2007-10-09 22:37:09, bogdan1 pisze:
od 2 lat...powtarzam że coś się ZŁEGO z NGK dzieje...i odradzam stosowanie tych świec jak mogę (bo sam też się naciąłem) ... .... Ale ciągle NGK jedzie na dobrej opinii z przed lat...bo na pewno były to jeden z lepszych świec na rynku....


Bogdan zgzadzam sie z Toba niestety... nie dalej niz 300 km wstecz zmienilem swiece z NGK na NGK i niestety po wymianie zaczal mi strzelac w filtr(oczywscie na gazie),ze o tym jaki sie zrobil mulowaty i,ze ma nierowne obroty rowniez na benie(co wczesniej nie mialo miejsca) nie wspomne...Tylko co teraz wkrecic????BOCHA??
  
 
Cytat:
2007-10-10 09:09:13, desperos pisze:
Bogdan zgzadzam sie z Toba niestety... nie dalej niz 300 km wstecz zmienilem swiece z NGK na NGK i niestety po wymianie zaczal mi strzelac w filtr(oczywscie na gazie),ze o tym jaki sie zrobil mulowaty i,ze ma nierowne obroty rowniez na benie(co wczesniej nie mialo miejsca) nie wspomne...Tylko co teraz wkrecic????BOCHA??


nie wiem co to jes ..BOCH...
Na Twoim miejscu (masz LPG) wkręciłbym....BRISK SILVER...stosunkowo tanie i niezawodne...
(wiele razy pisałem ze ogólnie na BRISK-ach różnej maści...zrobiłem wiele tys.km..nigdy nie miałem problemów)

Kusi mnie żeby spróbować następnom razom...BRISK YTTRIUM...znacznie tańsza niż świece innych producentów wykonane w tej technologii...


Yttrium
  
 
Cytat:
2007-10-10 10:29:54, bogdan1 pisze:
nie wiem co to jes ..BOCH... Na Twoim miejscu (masz LPG) wkręciłbym....BRISK SILVER...stosunkowo tanie i niezawodne... (wiele razy pisałem ze ogólnie na BRISK-ach różnej maści...zrobiłem wiele tys.km..nigdy nie miałem problemów) Kusi mnie żeby spróbować następnom razom...BRISK YTTRIUM...znacznie tańsza niż świece innych producentów wykonane w tej technologii... Yttrium


oj Bogus czepiasz sie literowka
  
 
A ja bym polecil swieczki Denso. Bardzo fajne i niedrogie
  
 
Ja też jeżdżę na DENSO - też polecam

pozdro
  
 
Jakiś czas temu sam wymieniałem świece. Pytałem na tym forum, polecono mi właśnie Brisk Silver. Na allegro 9,50szt. Na razie jestem zadowolony, ale przejechałem zaledwie ok. 1500km na tych świecach, więc trudno mi się wypowiadać jak będzie później.
  
 
Cytat:
2007-10-09 22:37:09, bogdan1 pisze:
od 2 lat...powtarzam że coś się ZŁEGO z NGK dzieje...i odradzam stosowanie tych świec jak mogę (bo sam też się naciąłem) ... .... Ale ciągle NGK jedzie na dobrej opinii z przed lat...bo na pewno były to jeden z lepszych świec na rynku....



A tam od razu się czepiacie Bogdanie firmy - chłop przed wykręceniem świec powinien na noc spryskać WD 40 i miałby spokój, a tak to nie wiadomo jak to było zapieczone - może wcześniej Ch..owo była świeca wkręcona i się zapiekła mogło być 1000 przyczyn i każda firma by skapitulowala. Produkują słabe klucze do świec i to dobrze bo jak klucz się złamie to znaczy że lepszy klucz złamał by świecę lub gwint.
  
 
Cytat:
2007-10-10 18:38:20, MarEsp20 pisze:
A tam od razu się czepiacie Bogdanie firmy - chłop przed wykręceniem świec powinien na noc spryskać WD 40 i miałby spokój, a tak to nie wiadomo jak to było zapieczone - może wcześniej Ch..owo była świeca wkręcona i się zapiekła mogło być 1000 przyczyn i każda firma by skapitulowala. Produkują słabe klucze do świec i to dobrze bo jak klucz się złamie to znaczy że lepszy klucz złamał by świecę lub gwint.


co Ty gadasz...wymieniam swiece co 10000 km i nigdy nie mialem problemow z ich wykreceniem...Co do NGK w srebrnym wymienilem swiece jakies 300km temu wlasnie na NGK i dupa,z 2 na 4 wlasnie dwie maja uszkodzenia fabryczny(iskra przeskakuje).popieram Bogdana,ze NGK stoczyla sie na manowce i nigdy juz z tej firmy nic nie kupie...
  
 
Cytat:
co Ty gadasz...wymieniam swiece co 10000 km ...



A myślałem, że to ja jestem nienormalny i wymieniam wszystko szybciej niż potrzeba
  
 
Cytat:
2007-10-11 08:33:33, Marcin_J pisze:
A myślałem, że to ja jestem nienormalny i wymieniam wszystko szybciej niż potrzeba


przy zasilaniu gazem wymiana co 10kkm jest standardem a nie oznaka nienormalnosci...
  
 
Cytat:
2007-10-11 09:28:25, desperos pisze:
przy zasilaniu gazem wymiana co 10kkm jest standardem a nie oznaka nienormalnosci...



w sumie 10 tys. km to chyba mała przesada ja z reguły wymieniam jakoś tak co 15-20 tys. i też jest OK. i zawsze na zirytowany Bosch no i warto też przy LPG zmniejszyć tako połowę odstęp elektrod