MotoNews.pl

Sucha miska olejowa w kancie?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak mnie naszlo - miske olejowa w kancie na polskich drogach latwo uszkodzic przy seryjnej zawieszce a co dopiero przy glebie wiec pomyslale ze dobrym rozwiazaniem bylaby sucha miska olejowa. tylko jak to zrobic???? nie jestem mechanikiem wiec niezbyt wiem jak by cos takiego zrobic (kanta tez nie mam - mam 131 2.0l). wiem tylko tyle ze mozna by na wzor 131 rally przeniesc zbiornik z olejem do bagaznika - tylko co dalej????licze na pomoc w moich rozwazaniach. postrofka

Cytat:
2003-07-06 23:25:47, spawn666 pisze:
tak mnie naszlo - miske olejowa w kancie na polskich drogach latwo uszkodzic przy seryjnej zawieszce a co dopiero przy glebie wiec pomyslale ze dobrym rozwiazaniem bylaby sucha miska olejowa. tylko jak to zrobic???? nie jestem mechanikiem wiec niezbyt wiem jak by cos takiego zrobic (kanta tez nie mam - mam 131 2.0l). wiem tylko tyle ze mozna by na wzor 131 rally przeniesc zbiornik z olejem do bagaznika - tylko co dalej????licze na pomoc w moich rozwazaniach. postrofka

Heh, tez masz miske tak nisko jak ja? ja sie zastanawiam nad wlozeniem szerokiej, plytkiej miski z argenty, bo dosyc mam spawania miski a i zapas smokow pompy oleju powloli sie konczy... W kancie sucha miska potzrebna nie jest, bo tam jest solidna oslona michy. Wiesz, widzialem kiedys podobna oslone w 131 na szrocie w przezmierowie kolo poznania- dwa plaskowniki, z jednej strony mocowane do stabilizatora (za pomoca tuleji gumowych i obejm, jakimi seryjnie stabilizator mocowany hjest do podluznic) a z drugiej strony do lawy pod silnikiem. Chyba sam pokusze sie o wykonanie czegos takiego.

kosa131 nie chodzi mi o wkladanie plytszej. pisalem juz ze nawet nie mam kanta. to sa czysto teoretyczne rozwazania. poza tym fajnie by bylo miec cos takiego w aucie jak sucha miska - nie sadzisz (pod warunkiem ze da sie to tanio zrobic, albo ma sie kupe kasy)?? ale dzieki za zainteresowanie.postrofka